Lees dit artikel: Squid Game stuwt abonneecijfers Netflix Netflix heeft in het afgelopen kwartaal fors meer abonnees aangetrokken, dankzij het verrassend grote succes van Squid Game en The Witcher, maar handhaafde zijn verwachtingen voor het komende kwartaal. Dat bleek dinsdag nabeurs uit de kwartaalcijfers van de streamingreus. Netflix kreeg er 4,4 miljoen betalende abonnees bij, wat ruim boven de eigen voorspelling was, van […] Lees dit artikel: Squid Game stuwt abonneecijfers Netflix [naar artikel]
Later deze maand verschijnt Squid Game: The Challenge op Netflix. Het gaat om de realityversie van de razend populaire Zuid-Koreaanse Netflixreeks Squid Game, waarin 456 deelnemers het tegen elkaar zullen opnemen in de opdrachten uit de reeks én ook enkele nieuwe uitdagingen. De set van Squid Game werd voor The Challenge volledig nagebouwd en die […] The post ‘Squid Game’-maker Hwang Dong-hyuk brengt met acteur Anupam Tripathi (Ali) bezoek aan set ‘Squid Game: The Challenge’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Je zelf (virtueel) wagen aan de spellen uit Squid Game en Squid Game: The Challenge? Dat kan binnenkort. Netflix werkt namelijk aan een eigen game die in het teken staat van de succesvolle franchise. Na het gigantische succes van de Zuid-Koreaanse reeks Squid Game op Netflix meer dan twee jaar geleden, volgde recent de realityversie Squid Game: […] The post Netflix werkt aan game rond ‘Squid Game’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
12:23 Na 'Squid Game' blijkt nu ook een andere Koreaanse serie, 'My name', een kijkcijferhit. [naar artikel]
Dé nieuwe hitserie van het moment op streamingdienst Netflix is een Zuid-Koreaanse griezelige thriller. "Squid game" vertelt het verhaal van een dodelijke en gruwelijke afvallingsrace. Een spel op leven en dood, dat zich afspeelt op een beklemmende en bijzonder trage manier. Desondanks gaan tieners en twintigers wereldwijd voor de bijl. Vanwaar dat succes? "Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo, maar eigenlijk is "Squid game" heel herkenbaar." [naar artikel]
Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]
De nieuwe Netflix-reeks ‘Squid Game' is wereldwijd een enorm succes. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat de fans alle details grondig bestuderen, van telefoonnummers tot bankrekeningnummers. De eigenaar van die bankrekening kreeg intussen al heel wat geld toegestopt. [naar artikel]
Squid Game is goed op weg om de meest populaire Netflix-serie ooit te worden. Niet slecht voor een niet-Engelstalige productie. Maar wat maakt de reeks zo bingeable? [naar artikel]
De Koreaanse Netflix-reeks ‘Squid Game' blijft maar scoren. Vlak voor het weekend haalde de reeks in maar liefst 83 landen de eerste plaats. En dat is ongezien. [naar artikel]
Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.