Er zijn nog nooit zoveel covidbesmettingen geweest. Dat geeft problemen in de scholen. Niet de quarantaineregels, maar het virus is verantwoordelijk, zegt viroloog Steven Van Gucht. ‘We moeten door de zure appel bijten.’ [naar artikel]
Er zijn nog nooit zoveel covidbesmettingen geweest. Dat geeft problemen in de scholen. Niet de quarantaineregels, maar het virus is verantwoordelijk, zegt viroloog Steven Van Gucht. ‘We moeten door de zure appel bijten.’ [naar artikel]
Een kind (6) uit Sint-Truiden raakte eerder deze week ernstig gewond bij een hondenaanval. Hondengedragstherapeute Inge Pauwels wordt regelmatig ingeschakeld bij het onderzoek naar dergelijke bijtincidenten. We vroegen haar wat zelfs een brave hond kan doen bijten, en hoe je kunt vermijden dat ook jouw hond plots agressief uit de hoek komt. “Zelfs voor de braafste hond kan de stress te groot worden.” Je bent dus maar beter ook extra waakzaam wanneer je jouw viervoeter meeneemt op reis. [naar artikel]
Er zijn nog nooit zoveel covidbesmettingen geweest. Dat geeft problemen in de scholen. Niet de quarantaineregels, maar het virus is verantwoordelijk, zegt viroloog Steven Van Gucht. ‘We moeten door de zure appel bijten.’ [naar artikel]
Er zijn nog nooit zoveel Covidbesmettingen geweest. Dat geeft problemen in de scholen. Niet de quarantaineregels, maar het virus is verantwoordelijk, zegt viroloog Steven Van Gucht. “We moeten door de zure appel bijten.” [naar artikel]
De stad Antwerpen gaat de oprichting van scholen en kinderdagverblijven verbieden op plaatsen waar een te grote luchtverontreiniging is. Ouders en scholenkoepels reageren kritisch. [naar artikel]
Krabben, jeuk en nog eens krabben. Opvallend meer mensen hebben op dit moment last van muggenbeten. Een Duitse fabrikant beweert daar de oplossing te hebben gevonden: een insectenbeetheler. Dat is een slim apparaat dat de jeuk verzacht door middel van hitte. Werkt het echt? En is het de prijs van 36 euro waard? Onze journalist liet zich vrijwillig steken én vroeg raad aan dermatoloog Thomas Maselis. “Dit zou het geheim achter deze uitvinding kunnen zijn.” [naar artikel]
In de film I Feel Pretty krijgt het zelfvertrouwen van een doorsnee onopvallende vrouw plots een boost, zonder dat haar uiterlijk ooit veranderde. Lichaamspositiviteit, zelfvertrouwen en herkenbaarheid: merken springen maar beter op de kar van 'female empowerment advertising'. Want dat kan naast sociale verantwoordelijkheid toch vooral winst opleveren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.