Dries ‘SuperDries’ Meirsman uit Niel verloor bijna een jaar geleden de oneerlijke strijd tegen een hersentumor, vrijdag zou hij 18 jaar zijn geworden. De moedige Beerschot-fan leeft verder in veel harten. Dat tonen twee van zijn gezworen kameraden Jenko Cop en Robbe De Ridder, samen met Dries’ ouders Eric en Karlien, met Amigos por Vida. [naar artikel]
“Het is door hem dat ik mijn eigen kledinglijn begonnen ben.” Modeontwerper Dries van Noten stopt, en dat raakt ook bekend Vlaanderen. We spraken met drie bekende diehardfans. “De kleuren en motieven die hij gebruikt, ze kunnen precies spreken.” [naar artikel]
De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
Dries Meirsman, de 17-jarige Beerschot Wilrijkfan uit Niel en bekend als ‘SuperDries’, is overleden. De jongen heeft het afgelopen Paasweekend de strijd verloren van een hersentumor. [naar artikel]
Nu de mediacarrière van Julie Vermeire (25) niet van de grond lijkt te komen, stort de dochter van komiek Jacques Vermeire (72) zich op een eigen kledinglijn. Gefinancierd met haar eigen geld en dus wel een groot risico. Slaat de lijn home- en streetwear aan bij het publiek of niet. ‘TV Familie’ schakelt enkele experts voor een beoordeling. “Heel erg vernieuwend is deze kledinglijn niet.” [naar artikel]
Supermarktketen Albert Heijn speelt in op de trend rond “fancollecties”, kledinglijnen met de logo’s van winkels die je niet meteen als modemerk verwacht. De Nederlandse supermarktketen brengt vanaf maandag een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje als “collectie in beperkte oplage” op de markt, via de eigen winkels en de website […] [naar artikel]
De Zweedse meubelgigant Ikea start een eigen kledinglijn. De primeur is weggelegd voor Japan. Ikea heeft een kledinglijn gelanceerd onder... The post Ikea start een eigen kledinglijn appeared first on Business AM. [naar artikel]
Julie Vermeire (25) was de laatste maanden minder alomtegenwoordig op tv, maar achter de schermen werkte ze met haar vriend Laurins volop aan haar eigen kledinglijn ‘Soulshine’, een nieuw project dat ze zal combineren met haar mediacarrière. “Investeren met eigen geld, dat is een risico.” [naar artikel]
Vanaf deze zomer kan je een creatie van Willem Boeva (32) dragen. De Antwerpse comedian lanceert zijn eigen kledinglijn in het kader van Club Vet, een instagramreeks van de lekkerste en “vettigste” restaurants. Van hamburgers en frietjes in Brussel en Aalst tot tacos en tequila Antwerpen. [naar artikel]
De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
Lees dit artikel: Poolse krant: “Brussels Airlines kopieert ons logo” Bij de Poolse krant Gazeta.pl is donderdag vreemd opgekeken toen ze het nieuwe logo van luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines onder ogen kregen. Dat lijkt immers heel sterk op het eigen logo. Brussels Airlines kondigde aan na vijftien jaar afscheid te nemen van het logo met veertien rode bollen in een b-vorm. De bollen blijven wel in […] Lees dit artikel: Poolse krant: “Brussels Airlines kopieert ons logo” [naar artikel]
Britt Van den Eijnden, de ex van Metejoor, brengt samen met een vriendin een eigen kledinglijn op de markt. “Hij stond daar toen al echt achter”, vertelt de onderneemster nu. En ook Britts vriendin Karolien heeft een link met de Vlaamse zanger. Zij staat in voor de merchandise van Metejoor. [naar artikel]
Camille Dhont (21) start een eigen kledinglijn bij winkelketen JBC. De zangeres tekent er meteen een langdurige overeenkomst voor liefst zes collecties. De eerste verschijnt in november, en wordt voorgesteld in een digitale wereld. [naar artikel]
Roomijsfabrikant IJsboerke uit Tielen (Kasterlee) heeft nu ook een eigen kledinglijn met T-shirts, een sweater en een pet. Het bedrijf lanceert de kledij in samenwerking met Sunday, een duurzame Belgische textielproducent. De kledingstukken kunnen worden aangekocht via de fanshop van IJsboerke. [naar artikel]
Julie Vermeire (25) was de laatste maanden minder alomtegenwoordig op tv, maar achter de schermen werkte ze met haar vriend Laurins volop aan haar eigen kledinglijn ‘Soulshine’, een nieuw project dat ze zal combineren met haar mediacarrière. “Investeren met eigen geld, dat is een risico. Maar ik moet durven springen”, vertelt de dochter van Jacques stellig. Meer ontdek je in een nieuwe Showbits. [naar artikel]
Na Zeeman, Aldi en Lidl komt nu ook Tesla met een eigen kledinglijn. Al is kledinglijn misschien een te groot woord, want het gaat alleen om een... [naar artikel]
Trakr zelf overleed twee maanden geleden. Zijn nagedachtenis leeft voort in vijf klonen, en binnenkort ook misschien in een Hollywoodfilm of een bestseller. [naar artikel]
Geen BV die aan de lokroep van een eigen kledinglijn weerstaat. Ligt die van Nora Gharib bij ZEB net in de rekken, verschijnt die van Metejoor volgende week al bij e5. “Alsof het sociaal moet om een kledinglijn uit te brengen, en daarom heb ik even getwijfeld”, zegt Metejoor, die uiteindelijk dan toch zwichtte. “Want hoe geweldig is het om fans in uw eigen kleren voor het podium te zien staan?!” Maar hoe nauw zijn de BV’s betrokken bij die collecties, en wat schuift dat? Fashionexperts en designer-BV’s verklaren de hype. [naar artikel]
De gemeente Heusden-Zolder heeft vandaag haar nieuwe logo voorgesteld aan het grote publiek. Het kleurrijke logo moet een ‘playknop’ voorstellen. De kleuren verwijzen naar inclusie. [naar artikel]
Na een eigen make-uplijn brengt Anouk Matton (28) nu ook een kledinglijn voor baby’s op de markt. Dat maakte de dj uit Leopoldsburg bekend op Instagram. “Ik heb zitten werken aan iets heel cool: mijn eigen kledinglijn voor baby’s. Ik ben zo enthousiast”, schreef ze op haar insta stories. Ze gaf er ook een sneak peek van de collectie, die in augustus in de winkels moet liggen. Het gaat om een samenwerking met het Nederlandse modemerk Retour Jeans. Anouk Matton werd in juli van vorig jaar mama van de kleine London. We weten dus al wat voor outfits haar zoontje deze zomer zal dragen. [naar artikel]
Een historische dag in Knokke-Heist: de kustgemeente pakt namelijk uit met een vernieuwd ‘merkverhaal’. De opvallendste nieuwigheid is het logo, dat na ruim 40 jaar het vorige vervangt. “Een knipoog naar het vorige logo mocht niet ontbreken”, zegt burgemeester Piet De Groote. “Maar als moderne badplaats die kwaliteit hoog in het vaandel draagt, willen we dit ook uitstralen." [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.