De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
Na enkele samenwerkingen met andere labels heeft de Britse IT-girl Alexa Chung nu aangekondigd zelf met een eigen kledinglijn te beginnen. Het blijft wel nog even geduld uitoefenen, want de collectie wordt pas tegen mei 2017 in de winkelrekken verwacht. [naar artikel]
Het Italiaanse staatsspoorbedrijf Ferrovie Dello Stato Italiane zal het Griekse spoorbedrijf TrainOSE overnemen. Het privatiseringsfonds van het [naar artikel]
Knokse kledinglijn Two Young lanceert al zijn derde collectie en doet daarvoor beroep op enkele spelers van Club Brugge. Stefano Denswil, José Izquierdo en Wesley Moraes poseerden werden gewillig vastgelegd op de gevoelige plaat met de nieuwe wintercollectie die in september uitkomt. [naar artikel]
Grindr, de datingapp die homo- en biseksuele mannen aan een (bed)partner helpt, zet nu ook zijn eerste stapjes in de modewereld. Met ‘The Varsity Collection’ hopen de makers een einde te maken aan homofobie in de sportwereld. [naar artikel]
De app Grindr is het homoseksuele alternatief voor Tinder, een datingapp voor homo- en biseksuele mannen. Het platform lanceert nu ook een [naar artikel]
Beginnend ontwerpster Sofia Metsoviti maakt met haar allereerste kledinglijn ooit meteen heel wat tongen los. De collectie is gericht op het [naar artikel]
De Amerikaanse topmodellen met Nederlandse roots Bella (19) en Gigi Hadid (21) hebben een T-shirt en een trui ontworpen voor de kledingketen Urban Sophistication. De ontwerpen zijn roze, de twee meisjes staan er zelf op in cartoonvorm, net als de woorden ‘Belgie Tour’ in een wit font dat lijkt op het Barbie-lettertype. Een ode aan ons land? Niet echt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.