Marketing is een vak. Ergens tussen wetenschap en kunst. Ergens tussen brains en buik. PXL-Marketing en Marketing- en communicatiebureau RCA gaan een samenwerking aan en dompelen studenten, lectoren, professionals en scholieren onder in de actualiteit van marketing en sales. Naast enkele experts van RCA zelf, komen wekelijks prominente marketeers van o.a. Mediahuis, KRC Genk en Belfius naar PXL met inspirerende verhalen. Gastheer en organisator is Tom Van den Bergh, CEO van RCA en auteur van het boek ‘Beyond Brands’. [naar artikel]
We schreven het al: het iconische kinderprogramma ‘Tik Tak’ krijgt een remake. Hoe die nieuwe versie er écht gaat uitzien, komen we pas maandag te... [naar artikel]
De twee bekendste roodharigen van Groot-Brittannië, prins Harry en zanger Ed Sheeran, zijn een samenwerking aangegaan. Dat blijkt uit een video die... [naar artikel]
De sportdienst van Geel en Balen organiseerden vrijdag ‘De Andere Sportdag’, die al toe is aan de 21ste editie. De sportdag wordt ingericht voor personen met een mentale beperking. In totaal schreven 14 dagcentra en zorgtehuizen zich in om met 150 sporters deel te nemen aan verschillende activiteiten. “We willen echt inzetten op een inclusieve maatschappij.” [naar artikel]
04:59 In Brussel is gisteren het European Startup Network (ESN) boven de doopvont gehouden. Daarin verenigen 16 Europese start-uporganisaties zich om een Europees ecosysteem van start-ups uit te bouwen. [naar artikel]
De Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) en de Pro League, die de belangen behartigt van de 24 profclubs, zijn overeengekomen om de videoref [naar artikel]
14:27 Als u Proximusklant was op donderdag 8 oktober vorig jaar, dan werd uw exacte locatie doorheen de hele dag gebruikt in een proefstudie van Proximus en Statistics Belgium, de statistiekdienst van de Fe... [naar artikel]
01:00 Het Belgische bouwbedrijf Victor Buyck neemt zijn sectorgenoot Groven+ over. De twee bedrijven speelden een belangrijke rol in de bouw van het Antwerpse Havenhuis. [naar artikel]
Facebook, Microsoft, Twitter en YouTube gaan op een globale schaal samenwerken om sneller "inhoud met een terroristisch karakter" te [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.