De stad wil no-gozones en no-parkzones invoeren voor deelsteps in Antwerpen. Daarbij zouden ze in voetgangerszones zoals de Meir maar 8 km/u mogen rijden. Dat heeft schepen van Mobiliteit Koen Kennis (N-VA) bekendgemaakt maandag. [naar artikel]
Troty laat op 29 juni vijftig elektrische deelsteps op Brussel los. Al meer dan 2.500 Brusselaars schreven zich in voor Troty. Maar er zijn kapers op de kust: rijke concurrenten uit de Verenigde Staten bereiden hun sprong naar Europa voor. [naar artikel]
Vanaf nu is het mogelijk een deelsysteem met elektrische steps te exploiteren in Antwerpen. De elektrische step is immers als vijfde categorie van deelvoertuigen toegevoegd aan het reglement voor de exploitatie van deelsystemen zonder vaste stations. Bedrijven kunnen dus een aanvraag doen om hun vloot aan te bieden in Antwerpen. [naar artikel]
België is met Lime alweer een deelsysteem van elektrische steps rijker. De vloot van deelsteps van Lime is vanaf vandaag te gebruiken in de grote autosteden Brussel en Antwerpen. Lime is een start-up uit Californië die met zijn elektrische deelsteps de steden een duurzame mobiliteitsoplossing wil geven. Het bedrijf is al actief in onder meer […] Het bericht Elektrische deelsteps van Lime landen in Brussel en Antwerpen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Antwerpen is met Lime alweer een deelsysteem voor elektrische steps rijker. De vloot van Lime is vanaf vandaag te gebruiken. Het Amerikaanse bedrijf start het systeem ook op in Brussel. [naar artikel]
Het Amerikaanse bedrijf Lime lanceerde vrijdag zijn elektronische deelsteps in Antwerpen. Nog diezelfde dag werden de steps al gedeactiveerd en weggehaald, op vraag van de stad. “Er is geen vergunning”, zegt Antwerps schepen van Mobiliteit, Koen Kennis (N-VA). “De aanbieder moet de procedure volgen.” [naar artikel]
Het Amerikaanse bedrijf Lime lanceerde vrijdag haar elektrische deelsteps in Antwerpen. Diezelfde dag zijn de steps al gedeactiveerd en weggehaald, op vraag van de stad. [naar artikel]
Overdag racen elektrische steps door de straten van Antwerpen, ’s nachts is het een race náár de steps. Vanaf 21 uur gaan ‘chargers’ op pad om alle deelsteps van Bird te verzamelen, op te laden en de volgende ochtend weer in de stad te verspreiden. En die race mag u letterlijk nemen. Hier heerst moordende concurrentie, en dan worden weleens vuile trucjes bovengehaald. [naar artikel]
Met een deelstep tot aan de ingang van het Centraal Station rijden en die daar achterlaten, zal in de toekomst niet meer mogelijk zijn. De stad Antwerpen zit hierover samen met de aanbieders van deelsteps. [naar artikel]
Na onder meer Brussel en Parijs onderzoekt ook Antwerpen of het aantal zones waar je niet mag parkeren met een elektrische deelstep kan worden uitgebreid. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.