Gisterenavond en vanmorgen zaten de apps en mailboxen van de verschillende VRT-radionetten en VRT NWS propvol met een paar heel relevante vragen: waarom geldt de snelheidsbeperking van 90 kilometer/uur ook voor elektrische auto’s en waarom is er bijvoorbeeld geen extra snelheidsbeperking voor vrachtwagens? Wij puzzelden een antwoord bij elkaar. [naar artikel]
Er hangt te veel fijnstof in de lucht, waardoor we trager moeten rijden. Ook met een elektrische wagen, want die produceert eveneens fijnstof. [naar artikel]
Er hangt te veel fijnstof in de lucht, waardoor we trager moeten rijden. Hoelang zijn de maatregelen van kracht? En gelden die ook voor elektrische auto’s? [naar artikel]
Olivier Maingain, de voorzitter van DéFi, houdt vast aan zijn eis dat de traditionele partijen (PS, MR en CDH) eerst schoon schip moeten maken voordat hij wil praten over nieuwe regeringen. [naar artikel]
Défi-vooritter Olivier Maingain houdt vast aan zijn eis dat de traditionele partijen eerst de stal moeten uitmesten voor hij in nieuwe coalities stapt. Dat zei hij voor zijn overleg met CDH-voorzitter Benoît Lutgen. [naar artikel]
Anderstalige docenten moeten verplicht Nederlands leren. Halen ze binnen de vijf jaar niet het juiste niveau, dan mogen ze geen les meer geven. [naar artikel]
Jan Segers schrijft geregeld iets ongeregelds over een min of meer bekende kop. Vandaag: Michel Wuyts. [naar artikel]
Niet alleen het verkeer is verantwoordelijk voor luchtvervuiling in Vlaanderen, ook houtverbranding heeft een belangrijke impact. De Vlaamse Milieumaatschappij (VMM) gaat daarom voortaan op dagen dat er veel fijn stof in de lucht zit, adviseren om de houtkachel niet onnodig te gebruiken. [naar artikel]
Niet alleen het verkeer is verantwoordelijk voor luchtvervuiling in Vlaanderen, ook houtverbranding heeft een belangrijke impact. De Vlaamse [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.