‘Van en voor het volk’. Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als ‘volkse centrumpartij’. ‘Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen’, zei voorzitter Joachim Coens. ‘Het volk is ons te dierbaar om het aan de extremen over te laten’. [naar artikel]
“Van het volk en voor het volk”. Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als “volkse centrumpartij”. “Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen”, zei voorzitter Joachim Coens. “Het volk is ons te dierbaar om het aan de extremen over te laten”. [naar artikel]
'Van het volk en voor het volk'. Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als "volkse centrumpartij". 'Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen', zei voorzitter Joachim Coens. [naar artikel]
Een nieuwe slagzin, een opgefrist logo en herwonnen moed. In de malaise waarin CD&V verzeild is geraakt, moest hun congres een kantelpunt zijn. Heeft die tactiek kans op slagen? “Dit is pure politieke marketing”, zegt professor politicologie Dave Sinardet (VUB). [naar artikel]
CD&V heeft vandaag op haar partijcongres een nieuw logo en slagzin gelanceerd. "Van het volk en voor het volk", is de nieuwe slogan van de partij. CD&V beleeft als centrumpartij een moeilijke tijd, met teleurstellende peilingen en een voorzitter van wie de positie door sommige militanten in vraag wordt gesteld. "Aan onze partijgenoten die vandaag twijfelen: het donkerste uur is dat vlak voor de zonsopgang", aldus voorzitter Coens in zijn speech. [naar artikel]
Lees dit artikel: Brussels Airlines presenteert nieuw logo, maar personeel mort Luchtvaartmaatschappij Brussels Airlines lanceert, in de aanloop naar haar twintigste verjaardag, een nieuw logo. De rode bollen in een b-vorm worden vervangen door negen rode bollen in een vierkant. Daarnaast wordt de merknaam in een nieuw jasje gestoken. Brussels krijgt daarbij een groter lettertype dan Airlines, “om de Belgische verankering te benadrukken”. CEO Peter Gerber […] Lees dit artikel: Brussels Airlines presenteert nieuw logo, maar personeel mort [naar artikel]
De stad Beringen heeft vanaf donderdag een nieuw logo. Het stadsbestuur wil op deze manier de stadsdiensten en het OCMW als één geheel voorstellen aan de Beringenaar. [naar artikel]
Enkele Antwerpenaren stelden afgelopen weekend hun nieuwe partij Democratisch-Solidair Appèl (D-SA) voor. Die partij richt zich op de centrumkiezer en roept burgers op om via burgerinitiatieven taken van de overheid over te nemen en zo het overheidsgeld voor de sociale zekerheid afslanken. Alleen, zonder partijprogramma is het vooralsnog moeilijk om een duidelijk beeld te scheppen D-SA. [naar artikel]
Ferrari heeft als laatste F1-team haar nieuwe wagen en livery voor het F1-seizoen 2021 voorgesteld: de SF21. De wagen kenmerkt zich door een historisch rode kleur maar heeft ook een opvallend groen Mission Winnow-logo van sponsor Philip Morris. [naar artikel]
In mei 2023 is het zo ver: de 67ste editie van het Eurovisiesongfestival in Liverpool. En daar horen natuurlijk een emotionele trailer, een opvallend logo en een ontroerende slagzin bij. “United by music”, luidt het dit jaar. [naar artikel]
Algemeen directeur Patrick Janssens kwam tijdens de ploegpresentatie nog eens terug op het nieuwe Genkse logo. “Ik ben vooral tevreden dat onze supporters hier zo’n mooie rol in gespeeld hebben. Ze hebben het logo geadopteerd en gelanceerd, dat is mooi. Het logo verwijst ook naar deze regio met een groots mijnverleden.” Dat het nieuwe logo aanslaat, kan het best worden afgeleid uit de verkoop van allerlei gadgets in de fanshop. [naar artikel]
Stad Hasselt heeft een nieuw logo en een nieuwe slogan. Maar heeft het ontwerpbureau leentjebuur gespeeld bij een bedrijf uit Helsinki? Het logo van Finse technologiebedrijf lijkt als twee druppels water op het nieuwe logo van Hasselt. [naar artikel]
Het bestuur van 'De Genker Toeristische Gidsen' (GTG) stelde op de jaarlijkse zomeractiviteit een gloednieuw logo en een eigen website voor. [naar artikel]
De stad Hasselt lanceerde gisteren een nieuw logo en een nieuwe slogan. Na de bekendmaking van het nieuwe logo is er op sociale media echter [naar artikel]
Televisiezender Eén komt in het najaar niet alleen met een nieuwe huisstijl, maar ook met een nieuw logo. Maar niet iedereen is even gelukkig met de vormgeving. Het nieuwe logo, een paarse zeshoek met roze ‘1’ doet wel heel erg denken aan het logo van radiozender Hasselt 1. [naar artikel]
CD&V lanceerde maandag ‘Voor ons Brussel’, een nieuw participatief stadsproject dat moet uitmonden in een Brusselcongres op 23 september. De slogan ‘Voor ons Brussel’ is eveneens de nieuwe slagzin van het logo van CD&V Brussel. [naar artikel]
Met een nationale reclamecampagne, met onder meer paginagrote advertenties in deze en andere kranten, heeft Eén haar nieuwe slagzin aangekondigd: ‘Het verhaal van ons allemaal’. Daarin worden reacties van kijkers getoond op Eén-programma’s. [naar artikel]
BMW vervangt na 23 jaar het bekende logo en komt met een nieuwe, lichtere editie. Het Beierse automerk BMW heeft al enkele versies gehad van het logo. Tijdens de voorstelling van de nieuwe elektrische i4, een berline, blijkt BMW in 2020 ook weer klaar voor een restyling. Hieronder kan u de conceptbeelden van de i4 […] The post BMW onthult nieuw logo appeared first on Business AM. [naar artikel]
De stad Hasselt lanceerde donderdag een nieuw logo en een nieuwe slogan. Na de bekendmaking van het nieuwe logo is er op sociale media echter commotie ontstaan. Het nieuwe logo van de stad Hasselt zou namelijk sprekend lijken op dat van technologiebedrijf Houston in Finland. Burgemeester van Hasselt, Nadja Vananroye (CD&V), is verbaasd maar spreekt niet van plagiaat. [naar artikel]
Het witte T-shirt: je kan er nooit genoeg van hebben in je kleerkast. Vooral de exemplaren met een logo, grappige slagzin of feministisch statement... [naar artikel]
Annie Loof, leider van de Zweedse Centrumpartij, geeft haar pogingen op om een nieuwe regering te vormen. Als reden daarvoor wijst ze op de... [naar artikel]
Van Celine tot Calvin Klein en Burberry, tal van modehuizen hebben de afgelopen maanden hun logo veranderd. Opvallend daarbij is dat al die logo’s... [naar artikel]
Fusiebedrijf Ahold Delhaize heeft ook een nieuw logo gekregen: een samensmelting van de schakel en het kroontje van Ahold en de leeuw van Delhaize. Het nieuwe logo zal niet te zien zijn in de winkels van de nieuwe supermarktgigant. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.