"Van het volk en voor het volk". Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als "volkse centrumpartij". "Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen", zei voorzitter Joachim Coens. "Het volk is ons te dierbaar om het aan de extremen over te laten". [naar artikel]
“Van het volk en voor het volk”. Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als “volkse centrumpartij”. “Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen”, zei voorzitter Joachim Coens. “Het volk is ons te dierbaar om het aan de extremen over te laten”. [naar artikel]
‘Van en voor het volk’. Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als ‘volkse centrumpartij’. ‘Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen’, zei voorzitter Joachim Coens. ‘Het volk is ons te dierbaar om het aan de extremen over te laten’. [naar artikel]
'Van het volk en voor het volk'. Met een nieuwe slagzin en logo heeft CD&V zaterdag op een congres in Antwerpen de partij opnieuw in de markt gezet als "volkse centrumpartij". 'Wij waren en zijn de partij die het doet voor de gewone mensen', zei voorzitter Joachim Coens. [naar artikel]
Een nieuwe slagzin, een opgefrist logo en herwonnen moed. In de malaise waarin CD&V verzeild is geraakt, moest hun congres een kantelpunt zijn. Heeft die tactiek kans op slagen? “Dit is pure politieke marketing”, zegt professor politicologie Dave Sinardet (VUB). [naar artikel]
Enkele Antwerpenaren stelden afgelopen weekend hun nieuwe partij Democratisch-Solidair Appèl (D-SA) voor. Die partij richt zich op de centrumkiezer en roept burgers op om via burgerinitiatieven taken van de overheid over te nemen en zo het overheidsgeld voor de sociale zekerheid afslanken. Alleen, zonder partijprogramma is het vooralsnog moeilijk om een duidelijk beeld te scheppen D-SA. [naar artikel]
Met een nationale reclamecampagne, met onder meer paginagrote advertenties in deze en andere kranten, heeft Eén haar nieuwe slagzin aangekondigd: ‘Het verhaal van ons allemaal’. Daarin worden reacties van kijkers getoond op Eén-programma’s. [naar artikel]
Zes jaar lang zit Bob Peeters ondertussen al in het trainersmilieu. Exact hetzelfde aantal als het aantal clubs die hij in die periode onder zijn [naar artikel]
Meer dan 52.000 mensen hebben inmiddels een internationale petitie ondertekend waarin Disney wordt beschuldigd van het onterecht claimen van de... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.