Influencers (mensen met veel volgers op sociale media) bepalen steeds meer wat we kopen. Al één op de drie jonge volgers kocht de voorbije drie maanden een product dat een influencer promootte. “Volgers stoort het niet dat de influencer betaald wordt om reclame te maken. Het zijn andere zaken die de geloofwaardigheid bepalen”, zegt onderzoekster Marijke De Veirman van de Arteveldehogeschool. [naar artikel]
Influencers (mensen met veel volgers op sociale media) bepalen steeds meer wat we kopen. Al één op de drie jonge volgers kocht de voorbije drie maanden een product dat een influencer promootte. “Volgers stoort het niet dat de influencer betaald wordt om reclame te maken. Het zijn andere zaken die de geloofwaardigheid bepalen”, zegt onderzoekster Marijke De Veirman van de Arteveldehogeschool. [naar artikel]
Greenpeace lanceert vandaag een grootschalige campagne aan het adres van Studio 100, dat licentiehouder is van Maya De Bij. Het bedrijf verkoopt... [naar artikel]
Frank D’hanis is filosoof en communicatiespecialist. [naar artikel]
Auteur en opiniemaker Dalilla Hermans heeft op sociale media haar ongenoegen geuit over een productadvertentie op de webwinkel bol.com. Op de site... [naar artikel]
Een bedrijf in de Amerikaanse staat Florida dat een giftig bleekmiddel genaamd Miracle Mineral Solution (MMS) aanprijst als een “wondermiddel”... [naar artikel]
Een bedrijf in de Amerikaanse staat Florida dat een giftig bleekmiddel genaamd Miracle Mineral Solution (MMS) aanprijst als een “wondermiddel”... [naar artikel]
Iedere week zoekt Knack naar misleidende informatie op het internet. Sommige producenten van mondmaskers beloven via innovatieve technologieën extra bescherming tegen het coronavirus. Maar zijn die claims betrouwbaar? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.