Door de inflatie en de stijgende energieprijzen daalt de koopkracht van sommige gezinnen. In de winkel, thuis en in onze vrije tijd maken we daardoor soms andere keuzes. Hoe ga jij hiermee om? Waarop bespaar jij, of wat schrap je zelfs uit je uitgaven om alles te kunnen blijven betalen? Laat het ons hieronder weten. [naar artikel]
Nieuw jaar, nieuwe vakantieplannen. Maar: ook reizen wordt duurder. Hoe bespaar jij op je vakantie? Boek je vroeg of last-minute? Laat jij de reisagent de beste deals zoeken of boek je zelf goedkoper? Of kies jij voor Airbnb, CouchSurfing of huizenruil? Deel je beste reistips. [naar artikel]
De boodschappen, een warme douche, televisie-abonnementen: door de hoge energieprijzen moet de Vlaming z’n geld ergens anders halen en beknibbelt hij op verschillende fronten. Maar wat levert het meest op: meteen alle reizen schrappen of dat broodje hier en daar toch maar laten? We vroegen het aan budgetcoach Sara Van Wesenbeeck. [naar artikel]
Alles wordt duurder: je wekelijkse boodschappen, een huis kopen of (ver)bouwen, je maandelijkse energiefactuur of op vakantie gaan. Februari is daarom budgetmaand bij HBVL onder de noemer SOS Budget. Onze redactie plant vier weken lang reportages, interviews, tips en bruikbare informatie over datgene waarvan jij wakker ligt. [naar artikel]
Smartphones met een winkelprijs van duizend euro en meer: het was gewoon een kwestie van tijd voordat ze zouden opduiken. Apple knalde onlangs... [naar artikel]
Wie in een Belgische supermarkt gaat winkelen, betaalt gemiddeld 13,4 % meer dan in Duitsland, 12,9 % meer dan in Nederland en 9,1 % meer dan in Frankrijk. Ten opzichte van een vorig onderzoek 5 jaar geleden zijn de verschillen in prijsniveaus nog toegenomen. [naar artikel]
Vorig jaar betaalden Belgische consumenten voor identieke producten gemiddeld 13,4 procent meer in de supermarkt dan in Duitsland, 12,9 procent... [naar artikel]
Vorig jaar betaalden Belgische consumenten voor identieke producten gemiddeld 13,4 procent meer in de supermarkt dan in Duitsland, 12,9 procent meer dan in Nederland en 9,1 procent meer dan in Frankrijk. [naar artikel]
Vorig jaar betaalden Belgische consumenten voor identieke producten gemiddeld 13,4 procent meer in de supermarkt dan in Duitsland, 12,9 procent meer dan in Nederland en 9,1 procent meer dan in Frankrijk. Het gaat vooral om merkproducten, blijkt uit het jaarverslag 2017 van het Prijzenobservatorium. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.