Het riskeert aan het begin van de vakantie-uittocht opnieuw miserie te worden op Brussels Airport. Waar het doorgaans de bagageafhandelaars of luchtverkeersleiders zijn die het werk neerleggen, dreigen nu de 450 piloten van Brussels Airlines niet te vliegen. Dit is wat hen echt op de lever ligt. [naar artikel]
Volgens informatie van de krant Le Soir verkeert onze federale politie in ernstige liquiditeitsproblemen. Het bedrag van haar onbetaalde rekeningen zou oplopen tot tientallen miljoenen euro’s. In het nieuws: De onbetaalde rekeningen stapelen zich op voor de federale politie. De details: waar gaan de onbetaalde rekeningen over? De onbetaalde rekeningen van de federale politie hebben […] [naar artikel]
Een vijftigtal Belgische topmanagers pleit voor een sterk Brussels Airlines. Ze doen dat in een brief die is verschenen op de websites van VRT NWS en De Tijd. De vluchten die Brussels Airlines uitvoert naar de rest van de wereld “zijn van strategisch belang”, luidt het. De brief is ondertekend door onder meer toplui van […] [naar artikel]
Er moeten bij Brussels Airlines op korte termijn geen veranderingen verwacht worden, tenzij groei. “Brussels Airlines blijft de sterke home carrier op Brussels Airport, met zowel korte- als langeafstandsvluchten”, zo zei Eurowings-topman Thorsten Dirks tijdens een persconferentie bij Brussels Airlines. De maatschappij wordt bovendien verantwoordelijk voor alle langeafstandsactiviteiten van de Eurowings-groep. Het merk Brussels Airlines […] [naar artikel]
Brussels Airlines blijft een Belgisch bedrijf en zal een 'doorslaggevende rol' spelen in de toekomst van de Eurowings Group. [naar artikel]
17:32 CEO Christina Foerster verdedigt het nieuwe soloscenario voor Brussels Airlines. [naar artikel]
Brussels Airlines wordt niet verder geïntegreerd in Eurowings, maar zal nauwer aansluiten bij andere Lufthansa-maatschappijen, zo kondigt Lufthansa aan. Zo wordt de luchtvaartmaatschappij dan toch geen lagekostenmaatschappij. Het merk staat nu ook niet langer ter discussie, zegt Christina Foerster, CEO van Brussels Airlines. [naar artikel]
Duizend man op straat, minder vliegtuigen en minder bestemmingen: zo klonk de boodschap van de CEO van Brussels Airlines gisterenmiddag. Maar na het mediamoment volgde een tweede klap: wie wel mag blijven, moet zwaar inleveren. “Dit zijn Ryanair-toestanden. Op deze manier is blijven of weggaan als kiezen tussen de pest en de cholera.” [naar artikel]
In een open brief doen de piloten van Brussels Airlines een aantal voorstellen om hun bedrijf te redden. De luchtvaartmaatschappij beleeft turbulente tijden door de coronacrisis en kondigde vorige week aan tot 1.000 banen te moeten schrappen om te kunnen overleven. Tegelijk uiten ze kritiek op de directie voor het beleid van de voorbije jaren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.