05:00 Scarlet, de lowcostdochter van Proximus, zoekt haar plek in een wereld waarin klanten meer van hun mobiel abonnement verwachten. Donatienne Goemans, niet lang geleden de rechterhand van Proximus-CEO G... [naar artikel]
Traditiegetrouw gaat de overgang van oud naar nieuw gepaard met prijsstijgingen, ook voor telecomdiensten. Zo kondigde Proximus al aan dat het vanaf 1 januari de prijzen van een groot deel van zijn diensten optrekt. Zo ontstaan er elders mogelijk goedkopere alternatieven. Mijntelco.be overloopt de prijsstijgingen en zet de beste deals op een rij. [naar artikel]
Traditiegetrouw gaat de overgang van oud naar nieuw gepaard met prijsstijgingen, ook voor telecomdiensten. Zo kondigde Proximus al aan dat het vanaf 1 januari de prijzen van een groot deel van zijn diensten optrekt. Zo ontstaan er elders mogelijk goedkopere alternatieven. Mijntelco.be overloopt de prijsstijgingen en zet de beste deals op een rij. [naar artikel]
De uitrol van het glasvezelnetwerk door Proximus brengt klanten van Scarlet in de problemen. Wie klant is van de lowcosttelecomoperator moet op plaatsen waar Proximus glasvezel heeft aangelegd noodgedwongen op zoek naar een nieuwe provider. Wat kan je doen als dit bij jou gebeurt? Mijntelco.be geeft advies. [naar artikel]
De uitrol van het glasvezelnetwerk door Proximus brengt klanten van Scarlet in de problemen. Wie klant is van de lowcosttelecomoperator moet op plaatsen waar Proximus glasvezel heeft aangelegd noodgedwongen op zoek naar een nieuwe provider. Wat kan je doen als dit bij jou gebeurt? Mijntelco.be geeft advies. [naar artikel]
Proximus sluit voortaan nieuwe klanten van het dochtermerk Scarlet ook aan op zijn nieuwe glasvezelnetwerk als dat beschikbaar is. De internetsnelheid en de prijs blijven wel dezelfde als op de oude VDSL-kabel. [naar artikel]
07:16 De marktleider in telecomdiensten betaalt 130 miljoen euro voor de 335.000 klanten van Mobile Vikings. [naar artikel]
Proximus krijgt de telecommerken Mobile Vikings en Jim Mobile, goed voor zowat 335.000 klanten, in handen. Het neemt de merken voor 130 miljoen euro over van mediagroep DPG Media. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.