Streamingdienst Disney+ heeft in het afgelopen kwartaal bijna 8 miljoen nieuwe abonnees binnengehaald. Daarmee ontkomt het onlineplatform van Disney aan de krimp waar concurrent Netflix door het einde van lockdowns mee kampt. Netflix meldde onlangs de eerste daling van het aantal abonnees sinds 2011. Disney+ had aan het einde van het tweede kwartaal van zijn […] [naar artikel]
Streamingsplatform Netflix heeft tijdens het voorjaar een indrukwekkende stijging in abonnees ervaren, nadat het strengere maatregelen nam tegen het delen van wachtwoorden. Daarnaast introduceerde het een goedkopere abonnementsmogelijkheid. Uit de recente kwartaalcijfers, die werden vrijgegeven, blijkt dat Netflix tussen april en juni maar liefst 5,9 miljoen nieuwe abonnees wist toe te voegen. Dit aantal overtrof de verwachtingen van analisten, die uitgingen van ongeveer 2,2 miljoen nieuwe abonnees. [naar artikel]
In plaats van meer dan 2 miljoen abonnees toe te voegen in het eerste kwartaal van het jaar, zoals het bedrijf drie maanden geleden voorspelde, verloor Netflix er uiteindelijk 200.000. Erger nog: volgend kwartaal verwacht Netflix nog eens 2 miljoen abonnees te verliezen. De koers van het Netflix-aandeel daalde bij die bekendmaking meteen met 25 […] [naar artikel]
Streamingdienst Netflix heeft in de eerste drie maanden van het jaar wereldwijd 200.000 abonnees verloren. Het is de eerste keer sinds 2001 dat Netflix gebruikers verliest. Ook het aandeel van Netflix zakt met meer dan 24 procent. [naar artikel]
Netflix heeft er in het afgelopen kwartaal 2,4 miljoen abonnees bij gekregen. Daarmee is de krimp bij ‘s werelds grootste videostreamingplatform voorbij. In totaal hadden eind september ruim 223 miljoen mensen een abonnement bij Netflix. [naar artikel]
Dat Netflix bijna verdrinkt in een zee van concurrerende streamingsdiensten is al lang geen geheim meer. Om opnieuw meer klanten te lokken maakten ze eerder al bekend dat er binnenkort een abonnementsoptie komt mét advertenties, aan een goedkopere prijs. Daarvoor gaan ze in zee met Microsoft. [naar artikel]
Het grote verschil tussen Netflix en je televisie? Geen reclame. Al komt daar binnenkort misschien verandering in, want de streamingsdienst bekijkt... [naar artikel]
Als eerste streamingdienst haalde Netflix meer dan tweehonderd miljoen abonnees, maar begin dit jaar moest oprichter Reed Hastings toegeven dat ze voor het eerst 200.000 abonnees waren kwijtgeraakt. Het lijkt erop dat de streamingdienst zich moet gaan bezinnen over de toekomst. Maar welke maatregelen kan Netflix nemen? Hoe komt het dat het aantal abonnees zo sterk is gedaald? En kan het nieuwe seizoen van kijkcijferkanon ‘Stranger Things’ voor een frisse wind zorgen? [naar artikel]
Streamingdienst Netflix heeft in de eerste drie maanden van het jaar wereldwijd 200.000 abonnees verloren in vergelijking met eind 2021. Het was de eerste keer sinds 2011 dat Netflix gebruikers verloor. Het aandeel verloor nabeurs meer dan 24 procent. [naar artikel]
Netflix kon in het vierde kwartaal van 2019 wereldwijd meer nieuwe abonnees aan zich binden. De streamingdienst overtreft zo zijn eigen verwachtingen. Wereldwijd kreeg Netflix er 8,8 miljoen nieuwe betalende abonnees bij. Dat is meer dan de 7,6 miljoen abonnees waarmee het streamingplatform zelf rekening hield. Netflix is actief in 190 landen en vooral Azië […] The post Netflix haalt meer abonnees binnen, behalve in VS appeared first on Business AM. [naar artikel]
In de eerste drie maanden van dit jaar vonden wereldwijd 15,8 miljoen nieuwe abonnees hun weg naar Netflix. Dat is... The post Netflix overtuigt bijna dubbel zoveel nieuwe abonnees als verwacht appeared first on Business AM. [naar artikel]
Netflix zou eraan denken om advertenties te tonen in zijn gestreamde games. Dat schrijft althans The Wall Street Journal. The post ‘Netflix wil reclame geven in games’ appeared first on Data News. [naar artikel]
Het grote verschil tussen Netflix en je televisie? Geen reclame. Al komt daar binnenkort misschien verandering in, want de streamingdienst bekijkt momenteel of het geen advertenties kan invoeren. En daar zijn de gebruikers allerminst mee gediend. [naar artikel]
Netflix heeft in de eerste drie maanden van het jaar minder nieuwe abonnees aangetrokken dan verwacht werd. De Amerikaanse aanbieder van [naar artikel]
Streamingdienst Netflix heeft in het tweede trimester ongeveer één miljoen abonnees verloren. Omdat dit minder is dan de voorspelde twee miljoen ging het aandeel omhoog. [naar artikel]
Streamingdienst Netflix is in het eerste kwartaal van dit jaar gegroeid met slechts 3,98 miljoen nieuwe abonnees, een pak minder dan de verwachte 6 miljoen, zo maakte het Amerikaanse bedrijf bekend. Het aandeel koerste in de nabeurse handel zo'n 11 procent lager, waarmee 25 miljard dollar aan marktwaarde in rook opging. In totaal telt Netflix nu 207,64 miljoen klanten wereldwijd. [naar artikel]
Nadat tijdens de coronapandemie nog een sterke groei kon worden opgetekend, moest de streamingdienst Netflix tijdens het eerste kwartaal van dit jaar een verlies van 200.000 abonnees melden. Dit is de eerste daling in meer dan een decennium. De terugval moet volgens het bedrijf aan verschillende fenomenen, waaronder ook de oorlog in Oekraïne, worden toegeschreven. […] [naar artikel]
Netflix experimenteert momenteel met reclameblokken, maar dat valt niet bij alle abonnees in goede aarde. Wie de advertenties niet wil zien, kan ze... [naar artikel]
Videostreamingdienst Netflix heeft het beste kwartaal achter de rug sinds de begindagen van de coronapandemie. In de laatste drie maanden van vorig jaar kreeg Netflix er 13,1 miljoen abonnees bij, beduidend meer dan in de voorgaande perioden. [naar artikel]
Videostreamingdienst Netflix heeft het beste kwartaal achter de rug sinds de begindagen van de coronapandemie. In de laatste drie maanden van vorig jaar kreeg Netflix er 13,1 miljoen abonnees bij, beduidend meer dan in de voorgaande perioden. [naar artikel]
Streamingdienst Disney+ heeft in het afgelopen kwartaal bijna 8 miljoen nieuwe abonnees binnengehaald. Daarmee ontkomt het onlineplatform van Disney aan de krimp waar concurrent Netflix door het einde van lockdowns mee kampt. Dat bedrijf meldde onlangs de eerste daling van het aantal abonnees sinds 2011. [naar artikel]
06:41 De streamingreus, die abonnees bloedt, wil via een lowcost-abonnement met reclame nieuwe inkomsten aanboren. [naar artikel]
23:08 Netflix denkt dat het einde van het jaar het beste kwartaal zal zijn op het gebied van content. Maar dat gaat wel geld kosten. Verder blijft het aantal Amerikaanse abonnees traag groeien. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.