De staatsbank Belfius stopt met de sponsoring van voetbal. Het gaat de sponsorcontracten met Club Brugge en Anderlecht niet meer verlengen. Die zien zo samen miljoenen aan sponsoring wegvallen. Investeren in een andere sport, hockey, is geen probleem. [naar artikel]
Staatsbank Belfius gaat de sponsorcontracten met zowel Club Brugge als RSC Anderlecht niet meer verlengen. Beide topclubs zien samen miljoenen aan sponsorgeld wegvallen. [naar artikel]
Team Sky stopt op het einde van volgend seizoen met de sponsoring van haar wielerploeg. Dat laat het Britse team zelf weten in een mededeling. “Als... [naar artikel]
Telecombedrijf T-Mobile stopt met de sponsoring van het Nederlandse tv-programma ‘The Voice of Holland’. Dat bevestigt het bedrijf na berichtgeving van de zender RTL Boulevard. Ook supermarktketen Lidl, die eveneens in het programma adverteert, staakt voorlopig de sponsoring. Een woordvoerder van de supermarktketen zegt dat nu het programma is opgeschort daarmee automatisch ook het sponsorschap vooralsnog is beëindigd. [naar artikel]
De toekomst van Jumbo-Visma hangt door alle geruchten rond de hoofdsponsor Jumbo aan een zijden draadje. Tijd om Jumbo-CEO Toon van Veen zelf aan het woord te laten over de toekomst van het succesvolle wielerteam. “Ik win liever met een Deen de Tour de France dan dat ik met een Nederlander tiende wordt.” [naar artikel]
Jumbo gaat aan het einde van het Formule 1-seizoen stoppen met het sponsoren van Max Verstappen en de Dutch Grand Prix in Zandvoort. Dat bevestigt de supermarkt die volledig wil stoppen met het sponsoren van topsport. [naar artikel]
Arne Nilis, zoon van ex-voetballer Luc Nilis, maakt zich zorgen over de sponsor op de nieuwe truitjes van Club Brugge voor het komende seizoen. Het gokbedrijf Unibet is voor twee jaar lang de officiële shirtsponsor. Arne Nilis is zelf gokverslaafd geweest en vindt het verontrustwekkend hoe dominant de goksector is in het voetbal. [naar artikel]
De Europese sponsoringmarkt heeft het voorbije jaar 30,69 miljard euro inkomsten gegenereerd. Dat betekende een stijging met 1,9 procent tegenover... The post Voetbal stuwt Europese inkomsten uit sponsoring appeared first on Business AM. [naar artikel]
Naar het Europees Kampioenschap voor vrouwen kijken is ook een onuitgegeven verzameling aan merken voetbalreclame zien maken. Van ouwe getrouwen als Nike tot novieten als Lego. “Chapeau, als ze op die manier meer meisjes aan het voetballen krijgen”, zegt expert Jos Verschueren (VUB). [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.