Tom Brady (39) haalt opgelucht adem: het shirt van de superster van de American Football-competitie is teruggevonden. Brady was zijn truitje kwijtgespeeld na de Super Bowl. [naar artikel]
Er is onduidelijkheid over het interview van Sporza met 2 Belgische supporters in een WK-stadion in Qatar. Officials onderbraken dat gesprek, schijnbaar omdat de fans een #OneLove-T-shirt droegen. Volgens een van de mannen zelf gebeurde dat omdat filmen in het stadion verboden is. Volgens hem vormden de T-shirts geen probleem. [naar artikel]
Wie nu een shirt van Argentinië wil aanschaffen, spaart de moeite beter voor iets anders. Geen enkele online shop heeft nog een tenue van de nieuwe wereldkampioen voetbal ter beschikking. Maar, niet getreurd. Als je nog een kerstcadeau zoekt: de rode en witte wedstrijdtenues van de Rode Duivels staan overal in afslag. [naar artikel]
Ter ere van het 100-jarig bestaan, wilde STVV een speciaal shirt voor de dag brengen. En dat wordt het ook. Op een succesvolle fandag zondag was de voorstelling van het shirt het ultieme moment voor de Truiense supporters. [naar artikel]
Normaal gezien staat beachvolleybal bij de vrouwen gelijk aan bikini's en zonnebrillen, maar het Egyptische duo pakte tegen Duitsland uit met een ander soort garderobe. [naar artikel]
De wielertoeristen uit Kessenich hebben sinds enkele maanden een gloednieuwe uitrusting. Dit danken ze o.a. aan de vele sponsors: Gorissen BVBA, betoncentrale Cuub, café De Knup, café Bert’us, fietsen Ronny Hornix, J.R.ECOnsult bvba, Steijvers spanplafonds en DOK-Kinrooi poets-en strijkdienst. [naar artikel]
Vreemd beeld gisteren voor de NBA-wedstrijd tussen Cleveland en Chicago: LeBron James kwam opdagen in de uitrusting van baseball-ploeg Chicago Cubs. [naar artikel]
Wielerteam Trek-Segafredo heeft als laatste WorldTour-team zijn uitrusting voor 2017 voorgesteld. Het wit wordt vervangen door rood. [naar artikel]
Een vernieuwende manier van shirtsponsoring komt vanuit het Nederlandse jeugdvoetbal overgewaaid naar ons land. Het bedrijf Brandsfit levert niet alleen een gratis truitje en broekje voor elke jeugdspeler, maar meteen ook de sponsor - veelal grote bedrijven - die de outfit mag sieren. “In Nederland zijn we een jaar bezig en hebben we meer dan tienduizend truitjes afgeleverd”, zegt de 19-jarige ondernemer Jip Maathuis. “Nu is België aan de beurt.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.