Warenhuisketen Makro trekt de klantenkaart open naar iedereen. Tot nu toe was die voorbehouden voor zelfstandigen en vrije beroepen, maar de kaart werd vaak doorgegeven of bedrijven gaven ook kaarten aan de werknemers. Het is een van de nieuwigheden die Makro donderdag aankondigde bij de voorstelling van het nieuwe winkelconcept in de vestiging in Machelen. [naar artikel]
Warenhuisketen Makro trekt de klantenkaart open naar iedereen. Tot nu toe was die voorbehouden voor zelfstandigen en vrije beroepen. Maar de [naar artikel]
Bij warenhuisketen Makro zijn besparingen op komst. Contracten van onbepaalde duur zijn niet bedreigd, maar de keten zal de komende twaalf maanden... [naar artikel]
Vincent Nolf, de CEO van supermarktketen Makro en groothandel Metro, is zelf kandidaat om Metro over te nemen. In de aankoop van Makro is hij niet geïnteresseerd, maar hij ziet de toekomst voor het personeel wel positief in. “Er is sinds deze zomer veel interesse om Makro of delen van Makro over te nemen”, zegt hij. [naar artikel]
Vincent Nolf, de laatste CEO van de failliete hypermarktketen Makro, wordt vanaf dinsdag de nieuwe topman van de Kempense interieurwinkelketen Casa International. Ex-werknemers van Makro vinden dat schandalig, retailkenners reageren veel gematigder. “Makro was al een verloren zaak, toen Vincent Nolf er in 2015 CEO werd”, zegt expert Stefan Van Rompaey. [naar artikel]
Drieduizend Truiense kinderen van 6 tot 12 jaar kregen onlangs hun eigen spaarkaart in de bus, waarmee ze vanaf vrijdag in 80 winkels in Sint-Truiden kunnen sparen voor een cadeautje. Een klantenkaart voor kinderen, zeg maar. “Toen ik klein was kreeg ik een stukje kippenwit bij de slager. Die traditie steken we nu in een moderner jasje”, zegt initiatiefnemer Marijn Ghys. [naar artikel]
11:04 Door de afzonderlijke klantenkaarten van zijn formules door één kaart te vervangen door één kaart en app, krijgt Colruyt een beter inzicht in zijn klanten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.