Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Warenhuisketen Makro maakt klantenkaart beschikbaar voor iedereen

23/03/2017 - 13:28
"Warenhuisketen Makro trekt de klantenkaart open naar iedereen. Tot nu toe was die voorbehouden voor zelfstandigen en vrije beroepen, maar de kaart werd vaak doorgegeven of bedrijven gaven ook kaarten aan de werknemers. Het is een van de nieuwigheden die Makro donderdag aankondigde bij de voorstelling van het nieuwe winkelconcept in de vestiging in Machelen."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Warenhuisketen Makro maakt klantenkaart beschikbaar voor iedereen (23/03/2017 - Het Nieuwsblad)

Warenhuisketen Makro trekt de klantenkaart open naar iedereen. Tot nu toe was die voorbehouden voor zelfstandigen en vrije beroepen, maar de kaart werd vaak doorgegeven of bedrijven gaven ook kaarten aan de werknemers. Het is een van de nieuwigheden die Makro donderdag aankondigde bij de voorstelling van het nieuwe winkelconcept in de vestiging in Machelen. [naar artikel]


2. Makro maakt klantenkaart beschikbaar voor iedereen (23/03/2017 - Het Laatste Nieuws)

Warenhuisketen Makro trekt de klantenkaart open naar iedereen. Tot nu toe was die voorbehouden voor zelfstandigen en vrije beroepen. Maar de [naar artikel]


3. Warenhuisketen Makro snoeit in tijdelijke contracten (03/09/2020 - Het Laatste Nieuws)

Bij warenhuisketen Makro zijn besparingen op komst. Contracten van onbepaalde duur zijn niet bedreigd, maar de keten zal de komende twaalf maanden... [naar artikel]


4. CEO van Makro en Metro wil zelf alleen de Metro-winkels overnemen: “Maar ik denk dat de meerderheid zijn job bij Makro zal kunnen houden” (14/10/2022 - Gazet van Antwerpen)

Vincent Nolf, de CEO van supermarktketen Makro en groothandel Metro, is zelf kandidaat om Metro over te nemen. In de aankoop van Makro is hij niet geïnteresseerd, maar hij ziet de toekomst voor het personeel wel positief in. “Er is sinds deze zomer veel interesse om Makro of delen van Makro over te nemen”, zegt hij. [naar artikel]


5. Topman van Makro moet de noodlijdende winkelketen Casa redden: “Faillissement van Makro was niet zijn fout” (24/04/2023 - Gazet van Antwerpen)

Vincent Nolf, de laatste CEO van de failliete hypermarktketen Makro, wordt vanaf dinsdag de nieuwe topman van de Kempense interieurwinkelketen Casa International. Ex-werknemers van Makro vinden dat schandalig, retailkenners reageren veel gematigder. “Makro was al een verloren zaak, toen Vincent Nolf er in 2015 CEO werd”, zegt expert Stefan Van Rompaey. [naar artikel]


6. Klantenkaart voor Truiense kinderen: zet het kinderen aan tot consumeren? (06/12/2016 - Het Belang van Limburg)

Drieduizend Truiense kinderen van 6 tot 12 jaar kregen onlangs hun eigen spaarkaart in de bus, waarmee ze vanaf vrijdag in 80 winkels in Sint-Truiden kunnen sparen voor een cadeautje. Een klantenkaart voor kinderen, zeg maar. “Toen ik klein was kreeg ik een stukje kippenwit bij de slager. Die traditie steken we nu in een moderner jasje”, zegt initiatiefnemer Marijn Ghys. [naar artikel]


7. Colruyt lanceert één klantenkaart voor alle merken (20/03/2017 - De Tijd)

11:04 Door de afzonderlijke klantenkaarten van zijn formules door één kaart te vervangen door één kaart en app, krijgt Colruyt een beter inzicht in zijn klanten. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!