Alleen een mobiliteitsbudget invoeren, zonder verdere omkadering, zal niet volstaan om het autoverkeer te verminderen. Dat besluit mobiliteitsorganisatie VAB uit een screening bij 25 bedrijven die al langer inspanningen doen rond mobiliteit. [naar artikel]
Enkel een mobiliteitsbudget, zonder verdere omkadering, invoeren zal niet volstaan om het autoverkeer te verminderen. Dat besluit [naar artikel]
Alleen een mobiliteitsbudget invoeren, zonder verdere omkadering, zal niet volstaan om het autoverkeer te verminderen. Dat besluit mobiliteitsorganisatie VAB uit een screening bij 25 bedrijven die al langer inspanningen doen rond mobiliteit. [naar artikel]
Mocht er een mobiliteitsbudget komen, dan zouden negen op de tien werknemers de bedrijfswagen gewoon behouden. Dat blijkt uit onderzoek dat HR-dienstverlener SD Worx en vacature.com lieten uitvoeren bij 2.000 werknemers en 500 werkgevers in België. Slechts 5 procent is bereid de bedrijfswagen volledig op te geven in ruil voor andere mobiliteitsoplossingen. Nog eens 5 […] [naar artikel]
Mocht er een mobiliteitsbudget komen, dan zouden negen op de tien werknemers de bedrijfswagen gewoon behouden. Dat blijkt uit onderzoek dat HR-dienstverlener SD Worx en vacature.com lieten uitvoeren bij 2.000 werknemers en 500 werkgevers in België. [naar artikel]
Werknemers die hun bedrijfswagen inruilen voor een mobiliteitsbudget in combinatie met een goedkopere auto, krijgen maar weinig keuzemogelijkheden.... [naar artikel]
Het omruilen van een firmawagen voor een mobiliteitsbudget kent voorlopig weinig succes. Slechts 0,011 procent (of 11 op 100.000) van de werknemers die voor de regeling potentieel in aanmerking kwamen, hebben gekozen voor het mobiliteitsbudget. Ook cash-for car komt niet van de grond, met eind 2019 amper 0,175 procent (of 175 op 100.000) van de […] Het bericht Amper 11 op 100.000 werknemers kozen voor mobiliteitsbudget verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.