10:57 Na de omstreden overname door zakenman Elon Musk schorten tal van bedrijven hun advertenties op Twitter op. Ook de Amerikaanse president Joe Biden toont zich bezorgd. [naar artikel]
De inkomsten van Twitter zijn de afgelopen dagen keihard gedaald, erkent de nieuwe eigenaar en topman Elon Musk. Grote bedrijven zijn tijdelijk gestopt met adverteren op het sociale medium. Musk geeft "activisten" daarvan de schuld. [naar artikel]
Bijna 140 grote investeerders, samen goed voor 20.000 miljard dollar aan activa, vragen dat multinationals wetenschappelijk onderbouwde doelstellingen vastleggen om... The post Grote beleggers zetten klimaat op de agenda, Belgische bedrijven zetten alliantie op appeared first on Business AM. [naar artikel]
Twitter-eigenaar Elon Musk heeft in een reeks tweets gezegd dat er binnenkort een duurdere abonnementsformule komt waarbij gebruikers geen reclame meer zullen zien. "Reclame komt te vaak voor en is te groot. We ondernemen stappen om deze twee zaken aan te pakken in de komende weken", klinkt het. [naar artikel]
VOKA Oost-Vlaanderen en bedrijven Jan De Nul, Arcelor Mittal en Rain Carbon stappen naar de Raad van State. Ze willen dat het linkse bestuur (van sp.a en PVDA) de hogere gemeentebelastingen voor grote bedrijven in Zelzate herziet: “Deze bedrijven zorgen voor 10.000 jobs in de regio" [naar artikel]
Lees dit artikel: Reclame grote bedrijven bezorgt piraten gigantische winsten Online criminelen die op websites en applicaties gestolen films, televisieprogramma’s, games en live-evenementen aanbieden, verzamelen jaarlijks 1,34 miljard dollar (1,14 miljard euro) inkomsten uit reclame. Die omzet wordt ook gehaald bij een aantal van de meest bekende bedrijven van de wereld. Dat blijkt uit een onderzoek van de Digital Citizens Alliance en veiligheidsspecialist White Bullet. […] Lees dit artikel: Reclame grote bedrijven bezorgt piraten gigantische winsten [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal. [naar artikel]
Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.