De consumentenorganisatie Test-Aankoop heeft na een test van 22 keukenradio's met DAB+ vastgesteld dat ons land nog niet klaar is voor de afschakeling van het FM-signaal in 2022. "DAB+ heeft de ambitie om het aanbod aan zenders te vergroten, maar we stellen vast dat het aanbod verschraald", zegt Simon November van Test-Aankoop in "De wereld vandaag". Minister van Cultuur Sven Gatz zegt dat 2022 een richtdatum is, maar dat FM en DAB+ langer naast elkaar kunnen voortbestaan. [naar artikel]
De Australische ambassadeur voor België, Justin Brown, verwelkomt vandaag het aanbod van de Belgische regering om hulp te bieden in de strijd tegen... [naar artikel]
Nooit eerder hadden supermarkten een groter aanbod aan veganistische producten dan vandaag. Dat blijkt uit een onderzoek dat drie veganismeverenigingen uitvoerden. ‘Een goede zaak, want zo wordt de drempel om plantaardige producten te proberen lager’, zegt BE Vegan-woordvoerder Nathalie Duyck. [naar artikel]
Een pint van 30 cl in plaats van de gebruikelijke 25 cl, tegen dezelfde prijs. Dat is de zomeractie van biermerk Jupiler in zowat 2.000 deelnemende... [naar artikel]
Een pint van 30 cl in plaats van de gebruikelijke 25 cl, tegen dezelfde prijs. Dat is de zomeractie van biermerk Jupiler in zowat 2.000 deelnemende horecazaken. Ter compensatie levert producent AB Inbev bij cafébazen het vijfde vat gratis. Indien de actie succes kent - wedden voor een bak bier dat dit het geval zal zijn? - kan een pint van 30 cl de nieuwe Jupiler-standaard worden. ‘Fout signaal’, oordeelt het Vlaams expertisecentrum Alcohol en Andere Drugs, want ‘grotere drankeenheden doen ook meer consumeren’. [naar artikel]
“Het nadeel van schaalvergroting bij gemeentelijke fusies is dat de kloof tussen burger en politiek vergroot. Al zijn daar remedies voor”, zegt Herwig Reynaert professor lokale politiek aan de Universiteit Gent. [naar artikel]
Het Amerikaanse technologieconcern Alphabet, het moederbedrijf van onder meer Google, heeft tijdens het derde kwartaal duidelijke tekenen van herstel laten... The post Alphabet profiteert van de grotere reclame-inkomsten bij Google en YouTube appeared first on Business AM. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.