Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Nieuwsblad

Hij heeft een van de meest bejubelde modemerken, maar waarom stopt Raf Simons ermee?

23/11/2022 - 16:58
"Met een berichtje op Instagram, waarin hij “zijn team, familie, vrienden, partners en fans” bedankt: zo zet modeontwerper Raf Simons na 27 jaar een punt achter zijn eigen merk. Tot verdriet van velen. “Hij vertegenwoordigt een tijdperk binnen de mannenmode.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Hij heeft een van de meest bejubelde modemerken, maar waarom stopt Raf Simons ermee? (23/11/2022 - Het Nieuwsblad)

Met een berichtje op Instagram, waarin hij “zijn team, familie, vrienden, partners en fans” bedankt: zo zet modeontwerper Raf Simons na 27 jaar een punt achter zijn eigen merk. Tot verdriet van velen. “Hij vertegenwoordigt een tijdperk binnen de mannenmode.” [naar artikel]


2. Waarom het bejubelde Zomerakkoord van de regering Michel na amper een week al lijkt te wankelen (05/08/2017 - Het Nieuwsblad)

Het Zomerakkoord van premier Charles Michel (MR) werd vorige week nog door velen bestempeld als een ware triomf, maar nu pakken zich donkere wolken samen boven de deal. Van de uitgelaten sfeer die de ministers zelfs naar Tomorrowland bracht, valt ondertussen weinig te merken. Een aantal essentiële pijlers uit het akkoord lijkt nu al te wankelen. [naar artikel]


3. Simons en Simons op recordmissie in marathon van Eindhoven: “Er zal een traantje vloeien” (05/10/2022 - Het Belang van Limburg)

Bocholtenaar Stef Simons (31) en Genkenaar Wouter Simons (26) zijn geen familie van elkaar, maar hebben wel dezelfde missie. Beide heren mikken op een nieuwe persoonlijke toptijd in de marathon van Eindhoven, komende zondag. Het plan? “Onder de 2u25 duiken.” [naar artikel]


4. Waarom modemerken op de smartwatch duiken (16/06/2017 - De Morgen)

Diesel, Emporio Armani, Fossil, Michael Kors, Tommy Hilfiger en Hugo Boss. Het klinkt als de plattegrond van een veel te duur winkelcentrum, maar het zijn enkele van de namen van merken die dit jaar met smartwatches komen. Waarom verschijnen die juist nu andere merken zich terug lijken te trekken uit de smartwatchmarkt? Vijf redenen. [naar artikel]


5. Waarom het geen goed idee is voor modemerken om samen te werken met de Kardashians (12/08/2018 - Het Laatste Nieuws)

Wil een modehuis een nieuwe lijn lanceren? Dan doen ze meestal goed hun best om een ster te strikken voor een nieuwe campagne. Denk maar aan Margot... [naar artikel]


6. Waarom alle nieuwe logo’s van modemerken zo sterk op elkaar lijken (25/01/2019 - Het Laatste Nieuws)

Van Celine tot Calvin Klein en Burberry, tal van modehuizen hebben de afgelopen maanden hun logo veranderd. Opvallend daarbij is dat al die logo’s... [naar artikel]


7. Waarom steeds meer modemerken hun heil in de interieurwereld zoeken (05/02/2019 - Het Laatste Nieuws)

Vorige week lanceerde online kledingketen Asos haar eerste homewearcollectie. In september vorig jaar deed River Island hetzelfde, een paar maanden... [naar artikel]


8. Waarom modemerken massaal inzetten op honden (25/03/2019 - Het Laatste Nieuws)

Hunkemöller lanceert vanaf half april een zwemcollectie voor honden, Moncler verkoopt donsjasjes voor viervoeters, Hema een regenjas, Heron Preston... [naar artikel]


9. ‘Greenwashing’: waarom modemerken uitpakken met duurzaam imago terwijl ze niet (zo) ecologisch zijn (16/04/2019 - Het Laatste Nieuws)

Duurzaamheid is hip, ook in de modewereld. Merken lanceren de ene veganistische collectie na de andere, ketens lanceren ophaalprogramma’s in hun... [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!