De meest verkochte, maar minst geplakte sticker van Vlaanderen is niet meer. Het Rode Kruis kiest na 62 jaar voor een koerswijziging om zijn meest bekende actie nieuw leven in te blazen. Stickers worden pleisters. Vijf euro wordt tien euro. Alleen de stripfiguren blijven. “We wilden een meer bruikbaar product”, zegt woordvoerder Joachim Deman. [naar artikel]
Voor het tweede jaar op rij lopen de 235 Rode Kruis-afdelingen in Vlaanderen meer dan anderhalf miljoen euro inkomsten mis. Er werden 310.000 Studio 100-stickers verkocht, minder dan de helft van wat in niet-coronatijden op de kruispunten wordt bedeeld. “Ongetwijfeld zullen sommige lokale werkingen hun investeringen moeten uitstellen.” [naar artikel]
Het Rode Kruis heeft zaterdag haar jaarlijkse stickeractie voorgesteld. Dit jaar sieren De Kiekeboes, die hun veertigste verjaardag vieren, de zelfklever die overal in Vlaanderen op straten en pleinen zal worden verkocht. [naar artikel]
De jaarlijkse stickerverkoop van het Rode Kruis was een groot succes met 650.000 verkochte stickers, 80.000 meer dan vorig jaar. De opbrengst wordt gebruikt voor de jaarlijkse werking van de afdelingen te financieren. [naar artikel]
Dat zijn er 80.000 meer dan vorig jaar. De actie van het Rode Kruis liep van 27 april tot 11 mei. Op de stickers stonden dit jaar de stripfiguren van de familie Kiekeboe. [naar artikel]
Stripfiguur Robbedoes, die dit jaar 80 jaar bestaat, is de nieuwe figuur voor 2018 op de stickers van Rode Kruis-Vlaanderen. De stickeractie vindt... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.