“Telenet vraagt sinds enkele weken of hun gebruikers gepersonaliseerde reclame willen zien”, vertelt Isabelle Geeraerts, woordvoerder van Telenet. Wij zochten uit wat dat betekent en welke gevolgen dat voor uw reclameblok heeft. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
De CEO van reclamebureau Happiness Karen Corrigan heeft in "De afspraak" haarfijn uitgelegd hoe gepersonaliseerde reclame werkt. "Ze experimenteren op dit ogenblik nog met de techniek, maar het is de bedoeling dat de reclame hoe langer hoe gepersonaliseerder wordt", aldus Corrigan. [naar artikel]
Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de... [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. [naar artikel]
Klanten van Telenet zullen reclame bij opnames van tv-programma’s binnenkort niet meer kunnen doorspoelen. Dat meldt het Mechelse bedrijf, dat ingaat op het verzoek van de tv-zendergroepen DPG en SBS. Ook de andere operatoren van digitale televisie zouden later dat voorbeeld volgen, zodat reclame overslaan binnenkort helemaal onmogelijk wordt voor Vlaamse televisiekijkers. [naar artikel]
Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn reclame door te spoelen tijdens het uitgesteld kijken. Voor 200.000 Telenet-klanten is het vandaag al zover, zo zei Wilfried Celis, voorzitter van het overlegorgaan van Belgische televisiezenders VIA, bij Radio 2. [naar artikel]
Telenet gaat over een maand ook zijn oudere televisiedecoders aanpassen zodat kijkers reclame niet altijd meer kunnen doorspoelen. Het gaat om ruim 1 miljoen klanten, zegt de telecomprovider. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.