Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Reclame: Internet laat nu ook wereldwijd televisie achter zich

28/03/2017 - 16:25
"De wereldwijde online reclame zal dit jaar een omzet realiseren van 205 miljard dollar. Dat betekent een stijging met 13 procent tegenover vorig jaar. Dat blijkt uit een rapport van het bureau Zenith. Opgemerkt wordt dat dit jaar voor de eerste keer in de geschiedenis meer geld zal worden geïnvesteerd in online reclame dan in […] The post Reclame: Internet laat nu ook wereldwijd televisie achter zich appeared first on Express [NL]."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Reclame: Internet laat nu ook wereldwijd televisie achter zich (28/03/2017 - Express)

De wereldwijde online reclame zal dit jaar een omzet realiseren van 205 miljard dollar. Dat betekent een stijging met 13 procent tegenover vorig jaar. Dat blijkt uit een rapport van het bureau Zenith. Opgemerkt wordt dat dit jaar voor de eerste keer in de geschiedenis meer geld zal worden geïnvesteerd in online reclame dan in […] The post Reclame: Internet laat nu ook wereldwijd televisie achter zich appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


2. Televisie Jan Van Rompaey stopt met televisie (11/04/2019 - De Morgen)

[naar artikel]


3. Wat is het grootste verschil tussen een smart-tv en een gewone televisie? En heb je zo’n slimme televisie echt nodig? (03/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

De verkoop van smart-tv’s blijft in stijgende lijn gaan. De tijd dat een televisietoestel enkel een aan- en uitknop had, ligt lang achter ons. Wat kan je nu precies doen met een smart-tv? Voor wie is het interessant? En kan zo’n slimme televisie ook gehackt worden? Frank Everaardt, hoofdredacteur van Hardware Info, legt uit. [naar artikel]


4. [VIDEO] - 50 jaar reclame op de Nederlandse televisie (02/01/2017 - De Redactie)

Exact vijftig jaar geleden is op de Nederlandse televisie het eerste STER-reclameblok uitgezonden. Het eerste product dat werd aangeprezen, was de krant. [naar artikel]


5. Reclame voor Vaderdag moet van televisie in Australië (04/09/2017 - De Morgen)

In Australië is commotie ontstaan rond een televisiereclame voor Vaderdag. De reclameboodschap [naar artikel]


6. Reclame op televisie doorspoelen binnenkort niet altijd meer mogelijk (10/08/2021 - De Morgen)

Binnenkort zal het niet meer mogelijk zijn om alle reclame door te spoelen op tv. Telenet gaat als eerste operator in op de vraag van de Belgische zendergroepen om een aangepast, uniform model voor tv-reclame in te voeren. Vanaf eind september krijgen kijkers bij opnames van VTM-programma’s (DPG Media) en PLAY-programma’s (SBS) eerst één minuut niet-doorspoelbare reclame te zien. [naar artikel]


7. Nieuw bedrijf belooft gratis televisie, maar die toont non-stop reclame (15/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

Een nieuw Amerikaans bedrijf belooft een half miljoen gratis televisies uit te delen. Er zit echter wel een stevig addertje onder het gras: onder de soundbar zit een tweede (kleiner) scherm, waarop voortdurend advertenties te zien zullen zijn. [naar artikel]


8. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


9. "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" (13/06/2018 - Het Belang van Limburg)

Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!