Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Toerisme draagt verkoop van producten over aan de gemeente

31/03/2017 - 20:01
"De gemeenteraad keurde zopas de overdracht goed van de verkoop van toeristische producten van de vzw naar de gemeente. In het retributiereglement werden de verkoopsprijzen aan particulieren vastgelegd."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Toerisme draagt verkoop van producten over aan de gemeente (31/03/2017 - Het Belang van Limburg)

De gemeenteraad keurde zopas de overdracht goed van de verkoop van toeristische producten van de vzw naar de gemeente. In het retributiereglement werden de verkoopsprijzen aan particulieren vastgelegd. [naar artikel]


2. KRC Genk, STVV, Toerisme Limburg en Voka – KvK Limburg brengen voetbal en toerisme samen (16/08/2017 - Het Belang van Limburg)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak ter wereld. Dat hebben ze ook bij Toerisme Limburg en Voka – KvK Limburg goed begrepen. In navolging van grote buitenlandse voetbalclubs gaan ze daarom nauwer samenwerken met KRC Genk en STVV. Met het Voetbal Plus-pakket willen ze het toerisme in de provincie nog extra kracht bijzetten. Igor Philtjens, gedeputeerde van Toerisme: “Dit is een mooie manier om een nieuwe doelgroep van toeristen aan te spreken. Meer instroom van toeristen is goed voor onze economie en welvaart. Bovendien zetten we Limburg met dit initiatief opnieuw neer als sterk merk.” [naar artikel]


3. Toerisme Limburg ‘steelt’ slogan Toerisme Vlaams-Brabant (27/03/2019 - Het Belang van Limburg)

Toerisme Vlaams-Brabant die maandag nog haar nieuwe editie van B(l)oeiend Hageland voorstelde, schrok zich amper een dag later een hoedje toen ze zagen dat Toerisme Limburg met een quasi identieke slogan uitpakte. Volgens de buren in het oosten gaat het om puur toeval. [naar artikel]


4. Thailand herstelt toerisme met wiet-cafés: “Cannabis en toerisme zijn een match” (01/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

Door de opheffing van COVID-gerelateerde reisbeperkingen naar Thailand, beginnen de toeristen terug daarheen te stromen. Het herstel van het toerisme gaat gepaard met de legalisatie van marihuana in het land. Heel wat wiet-cafés duiken op in Thailand en de toeristen lijken grote fan te zijn. [naar artikel]


5. Thailand herstelt toerisme met wietcafés: “Cannabis en toerisme zijn een match” (01/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

Door de opheffing van Covid-gerelateerde reisbeperkingen naar Thailand, beginnen de toeristen terug daarheen te stromen. Het herstel van het toerisme gaat gepaard met de legalisatie van marihuana in het land. Heel wat wietcafés duiken op in Thailand en de toeristen lijken grote fan te zijn. [naar artikel]


6. Zomer in Leut officieel geopend: “We mikken niet op grootschalig toerisme, wel beter toerisme” (01/07/2023 - Het Belang van Limburg)

Glamping met zicht op de Maas, een zomerbar, expo en streekwinkel. Ook in Leut wordt het zomerseizoen vandaag feestelijk afgetrapt. “Het kasteel is van ons allemaal.” [naar artikel]


7. “Toerisme is meer dan het verkopen van producten” (17/06/2020 - Metro)

De kans dat we deze zomer massaal verre oorden zullen opzoeken, is klein. De toeristische sector krijgt harde klappen te verduren. Een extra kwetsbare groep zijn met name de vrouwelijke ondernemers die hun inkomsten uit toerisme halen. In het kader van het project #WomenWithImpact verzamelden ViaVia Tourism Academy en reisorganisatie Joker verhalen van vrouwen over […] Het bericht “Toerisme is meer dan het verkopen van producten” verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


8. Ruim 40 producten uit de schappen door pesticide: lijst met teruggeroepen producten blijft maar groeien (09/08/2021 - Het Nieuwsblad)

De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]


9. Supermarkten pakken uit met promoties, maar die voelen we amper: “Colruyt maakte 1.650 producten goedkoper, maar ook 4.580 producten duurder” (22/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!