Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Zorgt I Love The 90’s voor nieuwe internethype?

03/04/2017 - 09:08
"Wie opgegroeid is in de jaren 90, zal dit nummer en het bijhorende dansje zeker nog kennen. In 1998 scoorde Steps een gigantische hit met ‘5, 6, 7, 8’, en negentien jaar later komen ze die nog eens brengen in de Ethias Arena in Hasselt. In de week voor die nineties-reünie lijkt er een nieuwe internethype in de maak."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Zorgt I Love The 90’s voor nieuwe internethype? (03/04/2017 - Het Belang van Limburg)

Wie opgegroeid is in de jaren 90, zal dit nummer en het bijhorende dansje zeker nog kennen. In 1998 scoorde Steps een gigantische hit met ‘5, 6, 7, 8’, en negentien jaar later komen ze die nog eens brengen in de Ethias Arena in Hasselt. In de week voor die nineties-reünie lijkt er een nieuwe internethype in de maak. [naar artikel]


2. Borussia Dortmund is volledig mee met deze vreemde nieuwe internethype (06/11/2016 - Het Laatste Nieuws)

Heeft u al gehoord van de Mannequin Challenge? Na de Running Man Challenge, de Ice Bucket Challenge, de Cinnamon Challenge en de Duct Tape [naar artikel]


3. Doet u mee aan deze nieuwe Limburgse internethype? Koalaing! (20/02/2017 - Het Belang van Limburg)

We hadden nog maar net de ‘mannequin challenge’ als hype, voordien was het ‘planking’, en als het van de Hasseltse frisbeeclub ‘Diabolic Heaven’ afhangt, doen we binnenkort allemaal aan ‘koalaing’. [naar artikel]


4. Volwassenen lanceren nieuwe internethype met kinderspel 'de vloer is lava' (06/06/2017 - Het Laatste Nieuws)

Ken je het spelletje 'de vloer is lava' of 'drijfzand' nog? Als je plots zomaar die verontrustende boodschap van iemand krijgt, heb je nog vijf [naar artikel]


5. To Vero or not to Vero: over de nieuwe internethype van het moment (05/03/2018 - Gazet van Antwerpen)

Je hebt er misschien wel iets over gehoord. Meer opties, geen advertenties en niet die vervelende algoritmes: de nieuwe sociale media app Vero belooft het allemaal. Door deze grote beloftes staat de app momenteel op nummer 1 bij de gratis apps in de Appstore. In Amerika is hij al de meest gedownloade app, nu met al zo’n miljoen gebruikers. Ook bij ons wordt er druk over gesproken, maar wordt de app een succes? En is hij wel zo betrouwbaar als hij doet denken? Experten lijken sceptisch. [naar artikel]


6. Ouders en hulpdiensten maken zich zorgen om nieuwe, angstaanjagende internethype Momo na zelfmoord 12-jarig Argentijns meisje (02/08/2018 - Het Laatste Nieuws)

Momo. Dat is de naam van een nieuwe, angstaanjagende challenge die zich verspreidt via de berichtendienst Whatsapp. Het spel richt zich tot tieners... [naar artikel]


7. VIDEO. Je broertje of zusje onzichtbaar maken is nieuwe internethype (20/09/2018 - Metro)

Kan je iemand laten geloven dat hij onzichtbaar is? Illusionist Justin Willman toonde aan van wel. Zonder het te beseffen startte hij met zijn stunt een nieuwe internethype: de Invisible Challenge. Vooral jonge broertjes en zusjes – die goedgelovig zijn en het filmpje van Willman of anderen nog niet hebben gezien – zijn het slachtoffer […] Het bericht VIDEO. Je broertje of zusje onzichtbaar maken is nieuwe internethype verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


8. IN BEELD. Wéér een nieuwe internethype: de Mirror Run Challenge (28/02/2019 - Metro)

Het internet stroomt vol met nieuwe hypes. Vandaag in de aanbieding: de Mirror Run Challenge. De bedoeling is dat je een filmpje maakt waarbij het lijkt dat je langs een spiegel rent. Het effect krijg je door korte filmpjes snel achter elkaar te plaatsen.  De Mirror Run Challenge geeft je de illusie dat je snel […] Het bericht IN BEELD. Wéér een nieuwe internethype: de Mirror Run Challenge verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


9. De laatste nieuwe internethype: een paar sneakers van Vans in de lucht gooien (05/03/2019 - Het Laatste Nieuws)

Dat katten altijd op hun pootjes terechtkomen, weet iedereen ondertussen wel. Maar dat zou ook voor de sneakers van Vans gelden. “Het maakt niet... [naar artikel]


10. VIDEO. Deze nieuwe internethype is hilarisch, maar ook gevaarlijk (07/06/2019 - Metro)

De zogeheten Vacuum Challenge zorgt voor heel wat ophef gezorgd op het internet. Mensen stoppen mensen zich in een grote afvalzak, waarna ze er met een sterke stofzuiger alle lucht uittrekken. Het ziet er hilarisch uit, maar kan volgens experts behoorlijk fout aflopen.  Al een paar weken lang staan sociale media vol met filmpjes en […] Het bericht VIDEO. Deze nieuwe internethype is hilarisch, maar ook gevaarlijk verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!