Carrefour pakt opnieuw uit met een actie waarbij de prijzen van 100 producten van het huismerk voor 100 dagen geblokkeerd worden. Klinkt mooi, maar hoe interessant is dat echt voor ons winkelbudget? En betekent een vaste prijs gedurende 100 dagen ook de laagste prijs op de markt? Retailexpert Pierre-Alexandre Billiet heeft enkele bedenkingen bij de actie én wij vergeleken de geblokkeerde prijzen van Carrefour met die in vijf andere supermarkten om de proef op de som te nemen. [naar artikel]
“Wij drukken de prijs van meer dan 1.000 producten, zowel A-merken als huismerken.” Supermarktketen Carrefour pakt al een maand uit met een koopkrachtactie. Maar volgens Christophe Echement, CEO van prijsvergelijker PingPrice, verloopt die actie niet volledig correct. Meer dan de helft van al die promoproducten zou in januari geen cent goedkoper zijn geworden. Bewuste misleiding of onduidelijke communicatie? Testaankoop en Carrefour reageren. [naar artikel]
Herman De Croo blijft bij zijn vergelijking tussen Vlaams-nationalisten en andersvaliden. Dat heeft het Open Vld-parlementslid gisterenavond gezegd... [naar artikel]
De Franse supermarktketen Carrefour bevriest in haar thuisland de prijzen van honderd essentiële producten gedurende honderd dagen. Zo wil de groep "bijdragen aan het koopkrachtbehoud van de Fransen" te midden van torenhoge inflatie. [naar artikel]
De Franse supermarktgroep Carrefour gaat in zijn thuisland de prijzen bevriezen van 100 basisproducten van het huismerk. In ons land wordt aan een gelijkaardige actie gewerkt, maar meer details daarover zijn er voorlopig niet. [naar artikel]
Winkelketen Carrefour gaat de prijzen van 100 producten gedurende 100 dagen bevriezen. “Doel is om de koopkracht van onze klanten te versterken door de uitvoering van een aantal concrete acties”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]
Supermarktketen Carrefour en keuringsorganisatie Vinçotte gaan blockchaintechnologie inzetten om tegemoet te komen aan de vraag van consumenten... [naar artikel]
De Franse supermarktgroep Carrefour roert zich nu ook in de strijd om de prijsbewuste consument. Het moet wel. Het marktaandeel blijft dalen ondanks vele inspanningen. Consumenten kiezen steeds meer voor discounters. [naar artikel]
De Franse supermarktgroep Carrefour roert zich nu ook in de strijd om de prijsbewuste consument. Het moet wel. Het marktaandeel blijft dalen ondanks vele inspanningen. Consumenten kiezen steeds meer voor discounters. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.