De hoofdrollen waren zondagnacht voor de Philadelphia Eagles en de Kansas City Chiefs. Maar er zat een Belgische strik rond de Super Bowl, met 100 miljoen kijkers het belangrijkste en meest bekeken sportevenement in de VS. Vier van de felbegeerde en meest besproken reclamespots van het jaar werden gemaakt door het Belgische productiehuis Caviar. “Het is de hoogmis voor de reclamewereld”, zegt CEO Bert Hamelinck. [naar artikel]
De hoofdrollen waren vannacht voor de Philadelphia Eagles en de Kansas City Chiefs. Maar er zat een Belgische strik rond de Super Bowl, met 100 miljoen kijkers het belangrijkste en meest bekeken sportevenement in de VS. Vier van de felbegeerde en meest besproken reclamespots van het jaar werden gemaakt voor het Belgische productiehuis Caviar. “Het is de hoogmis voor de reclamewereld”, zegt CEO Bert Hamelinck. [naar artikel]
Tijdens de Super Bowl wordt er niet enkel uitgekeken naar het muzikale intermezzo tijdens de Half Time, maar ook naar de reclameblokken. Grote merken verdringen zich om hun spot met grote sterren in de uitzending te krijgen. Het Belgische productiehuis Caviar heeft al voor het tweede jaar op rij vier van die reclamefilmpjes mee gemaakt. [naar artikel]
Netflix, Apple TV+, Pepsi, Lay’s. Veel giganten willen met het Vlaamse productiehuis Caviar werken. Zondagnacht scoorde dat met niet minder dan twee bijzonder hilarische Pepsi-reclamespots, tijdens de Super Bowl, de hoogmis van de reclamewereld. Caviar-CEO en – jawel – Oscarwinnaar Bert Hamelinck blijft nederig: “Het blijft zwoegen om geldschieters te vinden voor onze filmprojecten.” [naar artikel]
Afgelopen zondag stonden de Philadelphia Eagles tegenover de Kansas City Chiefs in de Super Bowl. Met meer dan 100 miljoen kijkers wereldwijd is het niet alleen een hoogdag voor sportfans maar ook voor de reclamesector. De commercials en trailers die tijdens de pauzes worden getoond, zijn minstens zo geanticipeerd als de wedstrijd zelf. Vier van die spots zijn dit jaar gemaakt door het Belgische productiehuis Caviar. [naar artikel]
21:46 Iedereen haalde wel iets binnen op de 93ste Oscars. Het productiehuis Caviar schrijft met twee awards Belgische Oscargeschiedenis. [naar artikel]
Dagelijkse Kost onderbroken door reclame, hoe zou dat eruit zien? Die vraag stelde ook Jeroen Meus zich en dus besloot hij om meteen zelf te figureren in enkele reclamefilmpjes. Vooral de parodie op Donald Muylle is hilarisch. “Dagelijkse kost, wij maken uw eten”, klinkt het met een West-Vlaams accent. [naar artikel]
10 ludieke TV-spots met EHBO-tips heeft Het Rode Kruis laten maken bij Woestijnvis. Vanaf eind januari zullen ze te zien zijn op Vier, waar een nieuw seizoen van 'topdokters' van start gaat, schrijft Het Nieuwsblad. [naar artikel]
Een spotje van 30 seconden uitzenden tijdens de Super Bowl kost al snel 4,5 miljoen euro. Het is dan ook geen verrassing dat de adverteerders,... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.