Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Gazet van Antwerpen

Met nieuwe winkelconcepten richt Colruyt zich op een specifieke doelgroep

27/02/2023 - 17:32
"Colruyt Groep, bekend voor zijn supermarkten op maat van grote gezinnen, zet nadrukkelijker in op de steden. En daarvoor heeft de supermarktketen een reeks ideeën om de stedelingen naar hun winkels te lokken. "

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Met nieuwe winkelconcepten richt Colruyt zich op een specifieke doelgroep (27/02/2023 - Het Nieuwsblad)

Colruyt Groep, bekend voor zijn supermarkten op maat van grote gezinnen, zet nadrukkelijker in op de steden. En daarvoor heeft de supermarktketen een reeks ideeën om de stedelingen naar hun winkels te lokken. [naar artikel]


2. Nachtraven, fijnproevers en jongeren: supermarkten zetten meer in op nieuwe winkelconcepten (20/01/2019 - Gazet van Antwerpen)

Supermarkten in de provincie Antwerpen kreunen al onder de concurrentie maar tegelijk blijven er nieuwe winkels bijkomen. Daarbij gaan de ketens ook op zoek naar nieuwe winkelconcepten die ze ook snel naar onze regio willen halen. Wij zetten drie nieuwe concepten op een rij. [naar artikel]


3. Met deze nieuwe pils wil AB InBev nieuwe doelgroep aanspreken (17/05/2018 - Het Belang van Limburg)

AB InBev wil een nieuw doelpubliek aanboren met een nieuwe pils die minder calorieën telt. Voor ‘Pure Blonde’ haalde de brouwer de mosterd in Australië, waar AB InBev een gelijknamig bier in de portefeuille heeft. [naar artikel]


4. Nieuwe energiescan moet sociale doelgroep vlotter van leverancier doen wisselen (29/09/2017 - Metro)

De Vlaamse regering stuurt het systeem van de energiescans bij. De aanpassing moet ervoor zorgen dat kwetsbare doelgroepen vaker van energieleverancier wisselen en eenvoudige energiebesparende ingrepen doen. Dat heeft Vlaams minister van Energie Bart Tommelein (Open Vld) gezegd na afloop van de ministerraad van de Vlaams regering. Een energiescan is een snelle doorlichting van het […] [naar artikel]


5. Zuid-Koreaanse cosmeticabedrijven richten zich tot nieuwe doelgroep: meisjes van 4 tot 10 jaar (20/02/2019 - Het Laatste Nieuws)

De Zuid-Koreaanse cosmetica-industrie is altijd een beetje eigenaardig geweest, maar de recente trends overtreffen alles. Met een ongeziene... [naar artikel]


6. Nieuwe doelgroep voor Google: min-13-jarigen (05/04/2019 - De Morgen)

[naar artikel]


7. Big Pharma heeft nieuwe doelgroep voor Botox: twintigers (18/04/2019 - Express)

Het farmabedrijf Allergan, producent van Botox, wil ook de link leggen met een jongere generatie. Dat schrijft Sangeeta Singh-Kurtz, redacteur bij het magazine Quartz, naar aanleiding van de beslissing van Allergan om Regi, een boekingssite voor cosmetica-services, te lanceren. Allergan sloot voor de lancering van Regi een samenwerking met tien social media influencers. Klanten kunnen … The post Big Pharma heeft nieuwe doelgroep voor Botox: twintigers appeared first on Express. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!