AB InBev wil een nieuw doelpubliek aanboren met een nieuwe pils die minder calorieën telt. Voor ‘Pure Blonde’ haalde de brouwer de mosterd in Australië, waar AB InBev een gelijknamig bier in de portefeuille heeft. [naar artikel]
De Vlaamse regering stuurt het systeem van de energiescans bij. De aanpassing moet ervoor zorgen dat kwetsbare doelgroepen vaker van energieleverancier wisselen en eenvoudige energiebesparende ingrepen doen. Dat heeft Vlaams minister van Energie Bart Tommelein (Open Vld) gezegd na afloop van de ministerraad van de Vlaams regering. Een energiescan is een snelle doorlichting van het […] [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse cosmetica-industrie is altijd een beetje eigenaardig geweest, maar de recente trends overtreffen alles. Met een ongeziene... [naar artikel]
Het farmabedrijf Allergan, producent van Botox, wil ook de link leggen met een jongere generatie. Dat schrijft Sangeeta Singh-Kurtz, redacteur bij het magazine Quartz, naar aanleiding van de beslissing van Allergan om Regi, een boekingssite voor cosmetica-services, te lanceren. Allergan sloot voor de lancering van Regi een samenwerking met tien social media influencers. Klanten kunnen … The post Big Pharma heeft nieuwe doelgroep voor Botox: twintigers appeared first on Express. [naar artikel]
Colruyt Groep, bekend voor zijn supermarkten op maat van grote gezinnen, zet nadrukkelijker in op de steden. En daarvoor heeft de supermarktketen een reeks ideeën om de stedelingen naar hun winkels te lokken. [naar artikel]
Op de Trends Impact Awards was FootboxG te gast. De Aalstenaar werd deze zomer wereldkampioen in de beatbox. Tijdens de show dreef zijn muziek de spanning op en even nam hij ook het podium over om de gasten van de Trends Impact Awards een korte workshop in beatbox te geven. The post BEKIJK – Beatboxkampioen FootboxG op Trends Impact Awards: ‘Ik wil met deze kunst een nieuwe doelgroep bereiken’ appeared first on Trends. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.