Het was op voorhand aangekondigd en ook uitgekomen. Het verkeer op de Antwerpse Ring richting Nederland zat dinsdag muurvast. Dat heeft te maken met de werkzaamheden aan het wegdek op het viaduct in Merksem. Wat gebeurt daar nu precies en welk fileleed kunnen we verwachten wanneer het hele viaduct wordt afgebroken in 2025? [naar artikel]
Het viaduct van Vilvoorde ondergaat de komende acht jaar een grootschalige renovatie. De eerste drie jaar zou de verkeershinder nog moeten meevallen. Maar vanaf 2026 moet al het verkeer in beide richtingen over in totaal vijf rijstroken en is zwaar fileleed niet te vermijden. [naar artikel]
In Vilvoorde zal het viaduct een flinke opknapbeurt krijgen. En dat is nodig want het viaduct is 43 jaar oud. Naast een grondige sanering komt er mogelijk ook nog een vierde rijstrook. De werken zullen vijf jaar in beslag nemen en kosten zo’n 260 miljoen euro. [naar artikel]
Het viaduct van Vilvoorde ondergaat de komende jaren een grootschalige renovatie. Dat heeft Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Lydia Peeters (Open VLD) maandag aangekondigd. Het volledige project zal acht jaar tijd vragen om uit te voeren. [naar artikel]
De renovatie van het viaduct van Vilvoorde is gestart. Acht jaar lang, tot 2031, wordt een van de belangrijkste verkeersaders van ons land het decor van wegenwerken. Dat belooft een zware dobber te worden voor de automobilisten. [naar artikel]
De renovatie van het viaduct van Vilvoorde is gestart. Acht jaar lang, nog tot 2031, wordt de belangrijke verkeersader het decor van wegenwerken. Het gaat onder meer om de vernieuwing van het asfalt, de stalen draagconstructie waar de betonplaat op rust, de vangrails en de verlichting. Ook komt er een nieuwe betonplaat onder het asfalt te liggen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.