De kans bestaat dat de wieler- en schaatsploegen van Jumbo-Visma na 2024 op zoek moeten naar een nieuwe hoofdsponsor. De directie van supermarktconcern Jumbo heroverweegt de sportsponsoring van het bedrijf, zo blijkt uit gesprekken met meerdere betrokkenen. Wout van Aert rijdt voor het wielerteam Jumbo-Visma. [naar artikel]
Volgens het Algemeen Dagblad bekijkt de directie van Nederlandse supermarktketen Jumbo of het na 2024 nog als hoofdsponsor van Jumbo-Visma door het leven wil gaan. Het huidige contract van Jumbo loopt eind volgend jaar af. [naar artikel]
De Nederlandse supermarktketen Jumbo overweegt om met sportsponsoring te stoppen. Dat zou gevolgen kunnen hebben voor het gelijknamige wielerteam, de werkgever van onder meer Wout van Aert, Tiesj Benoot en Nathan Van Hooydonck. De sponsordeal loopt in elk geval nog tot eind volgend jaar. Algemeen directeur Richard Plugge maakt zich vooralsnog geen zorgen over het voortbestaan van het team. [naar artikel]
De Nederlandse supermarktketen Jumbo overweegt om met sportsponsoring te stoppen. Dat zou gevolgen kunnen hebben voor het gelijknamige wielerteam, de werkgever van onder meer Wout van Aert, Tiesj Benoot en Nathan Van Hooydonck. De sponsordeal loopt in elk geval nog tot eind volgend jaar. Algemeen directeur Richard Plugge maakt zich vooralsnog geen zorgen over het voortbestaan van het team. [naar artikel]
21:23 De Nederlandse retailer Jumbo stopt met de sponsoring van F1-wereldkampioen Max Verstappen en de wielerploeg Jumbo-Visma. De nieuwe Jumbo-CEO wil de uitgespaarde centen liever in prijsverlagingen en d... [naar artikel]
Sportsponsoring zal dit jaar een niveau halen van ruim 48 miljard dollar. Dat is een stijging met 5 procent tegenover vorig jaar. De sector boekt daarmee zijn sterkste groei in een decennium. Dat is de voorspelling van marketingspecialist Warc. Het rapport wijst erop dat sportsponsoring dit jaar een sterkere groei zal realiseren dan vele traditionele […] The post Olympische Spelen drijven sportsponsoring naar nieuw record appeared first on Business AM. [naar artikel]
De Italiaanse voetbalclub Inter Milaan neemt op het einde van dit voetbalseizoen afscheid van zijn sponsor Pirelli. Dat hebben de twee partijen aangekondigd. Daarmee komt een einde aan een samenwerking die zich over een periode van zesentwintig jaar heeft gespreid. Tijdens die periode heeft bandenfabrikant Pirelli zich als een van de meest herkenbare sponsors uit […] The post Een van de meest iconische partnerships in de sportsponsoring wordt afgebroken appeared first on Business AM. [naar artikel]
Een nieuw rapport onthult meer dan 250 deals tussen broeikasgasuitstotende industrieën en toonaangevende sportteams in een poging om hun rol in de klimaatcrisis te verdoezelen. Greenwashing met sportsponsoring dus. Het rapport dat Sweat not oil heet, identificeert reclame- en sponsorcontracten met grote vervuilers in 13 verschillende sporten, waaronder voetbal en wielrennen, maar ook cricket en […] The post Grote klimaatvervuilers beschuldigd van greenwashing met sportsponsoring appeared first on Business AM. [naar artikel]
Tegen eind dit jaar moet zowat alle reclame voor gokken verdwijnen in ons land. Dat staat in een nieuw koninklijk besluit van minister van Justitie Vincent Van Quickenborne (Open Vld). Dat schrijven Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en het Belang van Limburg en meldt zijn kabinet maandag. [naar artikel]
De Oostenrijker Dietrich Mateschitz overleed zaterdag op 78-jarige leeftijd. Hij had een naam als een klok in de sport-en marketingwereld. De man achter de frisdrank Red Bull schopte het tot de 51e rijkste mens ter wereld. Hij is echter vooral gekend als de man achter het F1-team van Max Verstappen en een rits anders sportclubs […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.