Ongeadresseerd reclamedrukwerk zal enkel nog mogen worden bezorgd bij mensen die daarvoor een sticker op hun brievenbus hebben gekleefd. Dat is een van de maatregelen uit het nieuwe Lokaal Materialenplan dat de Vlaamse regering vrijdag heeft goedgekeurd. Momenteel moet je nog een sticker kleven als je geen ongeadresseerd drukwerk wil. [naar artikel]
Ongeadresseerd reclamedrukwerk zal enkel nog mogen worden bezorgd bij mensen die daarvoor een sticker op hun brievenbus hebben gekleefd. Dat is een van de maatregelen uit het nieuwe Lokaal Materialenplan dat de Vlaamse regering vrijdag heeft goedgekeurd. Momenteel moet je nog een sticker kleven als je geen ongeadresseerd drukwerk wil. [naar artikel]
Met een rode Nee-sticker geef je te kennen dat je geen reclamedrukwerk in de bus wilt. ‘Daar maak je beter een groene Ja-sticker van’, zegt de Vlaamse ombudsman. [naar artikel]
Vrijdag trok aanvaller Lamkel Zé van voetbalclub Antwerp tijdens de match tegen Beveren heel wat aandacht toen hij trots met een sticker met het opschrift ‘LZ7’ (een knipoog naar Ronaldo’s ‘CR7’) stond te pronken. Zijn gepersonaliseerde zelfklever werd gemaakt door Unofficial Antwerp Stickers van Wesley Dupont (36). “Een schitterend moment.” [naar artikel]
40% van reclamefolders verdwijnt ongelezen bij het oud papier. Antwerps schepen Els van Doesburg wil een einde maken aan de overvloed folders met een ja-sticker op de brievenbussen. “De standaard wordt dan dat je niets krijgt. Wil je wél reclame krijgen, dan kleef je een ja-sticker.” [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]
De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.