Actrice en mode- en beautyicoon Angelina Jolie stampte nog maar net haar eigen modelabel, Atelier Jolie, uit de grond. En nu heeft ze al haar eerste, grote samenwerking beet, met Frans luxemerk Chloé. Samen ontwerpen ze een collectie van duurzame avondkledij geheel in de smaak van Jolie zelf. [naar artikel]
The show must go on, want de Showbizzwereld staat nooit stil. Wat jouw favoriete BV’s en celebs de laatste 24 uur hebben uitgespookt, ontdek je... [naar artikel]
Het IJslandse Namencomité heeft deze maand twaalf nieuwe voornamen toegelaten. Misschien wel eens voor de laatste keer. [naar artikel]
Na de dure tas die verdacht veel leek op de blauwe IKEA-zak, verkoopt het Franse luxelabel Balenciaga een lederen rok met de looks van je automat. De rok kost bijna evenveel als een kleine tweedehandswagen wel: 2026 euro. [naar artikel]
Het Franse modemerk Jean Patou wordt 21 jaar na de stopzetting weer vanonder het stof gehaald. Het wordt een comeback met alles erop en eraan, want het label zal in 2019 ook terugkeren naar de catwalk. [naar artikel]
Een ex-werkneemster sleept het Italiaanse modemerk Moschino voor de rechter. De reden? De racistisch getinte stigmatisering van zwarte vrouwen die over de vloer kwamen in een winkel van het label. [naar artikel]
Rihanna houdt zich al langer bezig met mode, naast een eigen beautymerk en lingerielijn zal ze nu ook een luxelijn op de markt brengen. Het nieuwe merk wordt vernoemd naar haar vijfde album ‘Loud’ en zal volgens Business of Fashion Project Loud France heten. [naar artikel]
Modehuis Louis Vuitton werd verkozen tot ’s werelds meest waardevolle luxemerk, en laat daarmee andere bekende namen als Chanel, Hermès en Gucci... [naar artikel]
Het Italiaanse modelabel Off-White, dat onder de creatieve leiding staat van ontwerper Virgil Abloh, is verkocht. Het overkoepelende moederbedrijf New Guards Group is voortaan in handen van de beroemde webshop Farfetch. Dat meldt de e-tailer in een persbericht, opgepikt door modesite Business of Fashion. [naar artikel]
Het Belgische modehuis Flanders Fashion Design International (FFDI) heeft een nieuw label gelanceerd. Met het luxueuze merk ‘Furore’ willen ze voornamelijk ondernemende vrouwen bereiken, die kiezen voor een geraffineerde garderobe. Dat schrijft FashionUnited. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.