Meta, het moederbedrijf van Facebook, Instagram en WhatsApp, gaat aan zijn gebruikers in de Europese Unie toestemming vragen vooraleer hun gegevens te delen. Het doel is om u gerichte advertenties op sociale media te kunnen tonen. [naar artikel]
Facebook heeft adverteerders toegelaten om reclame te richten aan antisemieten. Dat meldt de Amerikaanse website ProPublica. [naar artikel]
Facebook heeft adverteerders toegelaten om reclame te richten aan antisemieten. Dat meldt de Amerikaanse website ProPublica. Voor het verkopen [naar artikel]
17:22 Facebook heeft te kampen met problematische ad targeting. Adverteerders kunnen hun doelpubliek toespitsen op bijvoorbeeld antisemitische gebruikers. [naar artikel]
Facebook stopt met 'partnercategorieën', een programma waarmee adverteerders hun reclame gerichter kunnen maken op basis van gegevens die zijn... [naar artikel]
SBS België experimenteert sinds september met gerichte reclame tijdens live tv-kijken, zogenaamd ‘addressable advertising’. De moederholding van de... [naar artikel]
De socialemedia-app TikTok heeft een update van haar privacybeleid opgeschort. Met de update kon de app gebruikers in Europa blootstellen aan gerichte reclame zonder hun toestemming. Europese toezichthouders uitten echter bezorgdheid over de privacy. Om die reden zal de update dus niet voor meteen zijn, zo meldt een woordvoerder van het bedrijf. [naar artikel]
Adverteerders op Instagram en Facebook zullen binnenkort geen gerichte reclame meer kunnen afvuren op jongeren op basis van hun geslacht. Dat heeft Meta, het moederbedrijf van de platformen, bekendgemaakt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.