Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Lingerie en sexy nachtkleedjes draag je tegenwoordig ook buiten de slaapkamer, bewijzen deze stijliconen

02/08/2023 - 09:11
"Wie denkt dat lingerie en nachtjurken enkel binnen de slaapkamer horen, heeft het mis. Flirterige trend gespot in de straten deze zomer: ‘boudoir fashion’. Doorzichtige niemendalletjes, satijnen stofjes en véél kant zijn in overvloed te vinden bij luxemerken, in vintagewinkels en ketens. Of waarom niet gewoon in je slaapkleedje naar buiten gaan?"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Lingerie en sexy nachtkleedjes draag je tegenwoordig ook buiten de slaapkamer, bewijzen deze stijliconen (02/08/2023 - Het Laatste Nieuws)

Wie denkt dat lingerie en nachtjurken enkel binnen de slaapkamer horen, heeft het mis. Flirterige trend gespot in de straten deze zomer: ‘boudoir fashion’. Doorzichtige niemendalletjes, satijnen stofjes en véél kant zijn in overvloed te vinden bij luxemerken, in vintagewinkels en ketens. Of waarom niet gewoon in je slaapkleedje naar buiten gaan? [naar artikel]


2. Meisje van vijf toont dat ze net zo hip is als de stijliconen van het moment (17/08/2016 - Het Belang van Limburg)

Sophie uit het Amerikaanse Connecticut is nog maar vijf jaar en heeft - dankzij haar ouders - een garderobe om jaloers op te zijn. Met al haar kleren stelt ze outfits samen die lijken op die van haar idolen Kylie en Kendall Jenner en Selena Gomez. Een overzicht van de looks die door duizenden fans worden leuk gevonden. [naar artikel]


3. Te koop: vijf stijliconen uit vijf decennia (11/01/2019 - Het Laatste Nieuws)

Pas als je naar het verleden kijkt, valt op hoe sommige uitgesproken bouwstijlen in een bepaalde periode thuishoren. Deze vijf huizen die te koop... [naar artikel]


4. Bratz-dolls zijn opnieuw stijliconen: zo kopieer je hun looks anno 2021 (27/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Lang haar, minirokjes, stevige laarzen en lippen à la Kylie Jenner. Bratz-poppen zijn iconisch. Niet alleen door hun opvallende uiterlijk, maar ook door hun smaakvolle kledingstijl, zo blijkt. Op TikTok heeft de hashtag #Bratz al 1,4 miljard views verzameld. En ook de ‘Bratz challenge’, waarbij mensen zich volledig opmaken zoals de poppen, behaalde al meer dan 161 miljoen views. [naar artikel]


5. 4 Vlaamse stijliconen creëren een outfit à la Carrie, Miranda, Charlotte en Che uit Sex and the City. En jij kan ze winnen (17/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

Al twee weken dromen we weg bij de prachtige outfits uit de Sex and the City-vervolgserie, And Just Like That ... Dat de iconische vriendinnengroep erin geslaagd is ons modehart in overdrive te laten tikken, staat buiten kijf. Maar het wordt nog beter, want dankzij Streamz en Telenet kan jij een vintage outfit winnen à la Carrie, Miranda, Charlotte of Che ter waarde van 1000 euro. Hoe die outfits eruit zien en wat je moet doen om er eentje van te winnen, geven wij je hieronder al mee. [naar artikel]


6. 4 Vlaamse stijliconen creëren een vintage outfit op basis van de Sex and the City-personages. En jij kan er een winnen (17/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

Al twee weken dromen we weg bij de prachtige outfits uit de Sex and the City-vervolgserie, And Just Like That ... Dat de iconische vriendinnengroep erin geslaagd is ons modehart in overdrive te laten tikken, staat buiten kijf. Maar het wordt nog beter. Want dankzij Streamz, Telenet en vier Vlaamse stijliconen Véronique Leysen, Valerie de Booser, Nanja Massy en Joppe De Campeneere kan jij een vintage outfit winnen à la Carrie, Miranda, Charlotte of Che ter waarde van 1000 euro. Hoe die outfits eruit zien en wat je moet doen om er eentje van te winnen, geven wij je hieronder al mee. [naar artikel]


7. Smartwatches met een dure smaak: als stijliconen met slimme horloges aan de slag gaan (30/01/2022 - Het Belang van Limburg)

Een polshorloge is voor sommigen veel meer dan louter een gebruiksobject, voor hen is het ook een technisch pareltje én stijlicoon, waar een premium prijsje aan mag vasthangen. Door de toenemende populariteit van de slimme horloges brengen fabrikanten ook exclusieve exemplaren van hun knappe klokjes op de markt. Enkele opvallende smartwatches met (dure) smaak. [naar artikel]


8. Valentijn doet ons niet meer lingerie kopen (05/08/2016 - Het Belang van Limburg)

Winkeliers die rond ­Valentijn speciale promoties voeren, doen dat eigenlijk beter doorheen het hele jaar. Op meer dan 80 procent van de Vlaamse consumenten hebben zulke gelegenheidsgebonden acties weinig effect, omdat ze geen lingerie kopen voor een speciale reden. [naar artikel]


9. Lena Dunham in campagne voor 'lingerie waarmee vrouwen zichzelf een liefdesbrief schrijven' (29/08/2016 - Het Laatste Nieuws)

"Lingerie waarmee vrouwen zichzelf een liefdesbrief schrijven," zo omschrijft het Nieuw-Zeelandse lingeriemerk  Lonely zich. In hun nieuwe [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!