De consument vertoont een grote weerstand om tijdens het shoppen teveel persoonlijke gegevens met commerciële partijen te delen, maar onder bepaalde omstandigheden toont hij zich toch bereid informatie over zijn eigen activiteiten en leven te verstrekken. Dat blijkt uit een onderzoek van het bureau YouGov en consulent [24]7 meer dan elfhonderd consumenten in de Verenigde […] The post Consument wil relevantie in ruil voor persoonlijke gegevens appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Staatssecretaris voor Privacy Philippe De Backer juicht toe dat de Europese Commissie een miljoenenboete opgelegd heeft aan Facebook voor het verschaffen van foutieve informatie bij de overname van WhatsApp in 2014. “Dit is belangrijk voor de privacy van de consument.” Volgens De Backer brak Facebook de belofte om de gegevens niet te koppelen. [naar artikel]
Bijna drie op vijf consumenten erkent niet te geloven dat zijn persoonlijke gegevens door de bedrijven op een verantwoordelijke manier zouden worden beheerd. Dat blijkt uit een onderzoek van het Chartered Institute of Marketing (CIM) bij meer dan vijfentwintighonderd consumenten en marketeers. Vastgesteld werd dat 57 procent van de ondervraagde consumenten geen vertrouwen te hebben […] The post Consument bekritiseert gebrek aan transparantie rond persoonlijke data appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
In het kader van de V&A tentoonstelling 'Records and Rebels' brengt hoofdsponsor Levi's de 505-jeansbroek weer op de markt in een aangepaste versie: de 505c. Maar hoe slaagt een jeanslabel erin om al 143 jaar relevant te blijven en vooral: wat zegt de herlancering van de 'revolutiejeans' over deze woelige tijden? [naar artikel]
Vlaams viceminister-president Liesbeth Homans betreurt “uitermate” dat een journalist van Knack haar stukgelopen relatie met Antwerps sp.a-kopstuk Tom Meeuws op de straatstenen heeft gegooid. Volgens de N-VA-minister heeft haar vroegere relatie met Meeuws “geen enkele politieke relevantie”. [naar artikel]
De politieke relevantie van het artikel op de website van Knack is “zonneklaar”. “De politieke situatie in Antwerpen kan je niet juist inschatten, als je de achtergrond ervan niet kent”, zegt Bert Bultinck, hoofdredacteur van Knack, donderdagavond. Knack publiceerde donderdag een artikel onder de titel “Waarom de N-VA Tom Meeuws ‘kapot’ wil”. Het weekblad verwijst […] Het bericht Tom Meeuws – “Politieke relevantie van ons artikel is zonneklaar” verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het weekblad Knack reageert zondagavond op de commotie die is ontstaan rond het artikel “Waarom de N-VA Tom Meeuws kapot wil” en waarin diens buitenechtelijke relatie met Liesbeth Homans werd aangehaald. N-VA-voorzitter Bart De Wever noemde Knack zondagochtend nog een boulevardblad. Maar hoofdredacteur Bert Bultinck verdedigt de publicatie. “Zonder informatie van ons artikel valt de heftigheid van de Antwerpse kiesstrijd niet te begrijpen”, klinkt het. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.