Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

De shapewear van Kim Kardashian is booming business. Hoezo? “Iedereen wil ‘slim thick’ zijn”

22/08/2023 - 11:14
"Het shapewearmerk van Kim Kardashian is vandaag liefst 4 miljard dollar waard. Maakt figuurcorrigerend ondergoed ons echt gelukkiger? Lingerieontwerpster Murielle Scherre, PrimaDonna-gezicht Carole Lambert en bodypositivityactiviste Marijne Van Boeckel over de (on)zin van shapewear. “Vroeger heerste de dictatuur van de slankheid. Nu is het een heel ander verhaal.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. De shapewear van Kim Kardashian is booming business. Hoezo? “Iedereen wil ‘slim thick’ zijn” (22/08/2023 - Het Laatste Nieuws)

Het shapewearmerk van Kim Kardashian is vandaag liefst 4 miljard dollar waard. Maakt figuurcorrigerend ondergoed ons echt gelukkiger? Lingerieontwerpster Murielle Scherre, PrimaDonna-gezicht Carole Lambert en bodypositivityactiviste Marijne Van Boeckel over de (on)zin van shapewear. “Vroeger heerste de dictatuur van de slankheid. Nu is het een heel ander verhaal.” [naar artikel]


2. Vrouwen loven massaal de shapewear van Kim Kardashian. Hoezo? “Iedereen wil ‘slim thick’ zijn zoals zij” (09/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

Online pochen vrouwen deze zomer massaal met hun shapewear van Kim Kardashian. “Wat een verschil! In deze broek raak ik normaal niet”, getuigt er eentje in een video met 13 miljoen (!) views. Voelt figuurcorrigerend ondergoed voor vrouwen tegenwoordig dan zo empowering? Lingerieontwerpster Murielle Scherre, PrimaDonna-manager Vanessa De Vuyst en bodypositivityactiviste Marijne Van Boeckel reageren op de (on)zin van shapewear. “Vroeger heerste de dictatuur van de slankheid. Nu is het een heel ander verhaal.” [naar artikel]


3. Nieuwe shapewear-lijn van Kim Kardashian ligt meteen onder vuur (26/06/2019 - Het Laatste Nieuws)

Kim Kardashian heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze fan is van ultrastrakke kledij. Het is dan ook geen grote verrassing dat de... [naar artikel]


4. Kim Kardashian verandert naam van shapewear na storm van kritiek (27/08/2019 - Het Belang van Limburg)

De Amerikaanse realityster Kim Kardashian zal haar shapewearlijn ‘Kimono’ niet langer onder deze naam verkopen. Haar collectie heet voortaan ‘SKIMS Solutionwear’. De naamswijziging is een gevolg van scherpe kritiek, waarbij Kardashian werd beschuldigd van culturele toe-eigening. Dat staat te lezen op Page Six van The New York Post. [naar artikel]


5. Kim Kardashian gaat in zee met Italiaanse luxemerk Fendi voor nieuwe collectie shapewear (26/10/2021 - Het Belang van Limburg)

Modehuis Fendi gaat een samenwerking aan met Kim Kardashian. Die fusie zal resulteren in shapewear, een van de specialiteiten van de Amerikaanse realityster, met het logo van het Italiaanse luxelabel erop. [naar artikel]


6. De stille verleiding van shapewear: de lingerie van Kim Kardashian is een miljardenbusiness (03/02/2022 - De Morgen)

Skims, het bedrijf van realityster Kim Kardashian, is in amper negen maanden in waarde verdubbeld. Het shape- en loungewearmerk is nu zo’n 2,8 miljard euro waard. [naar artikel]


7. Influencer is ervan overtuigd: “Shapewear van Kim Kardashian heeft mijn leven gered toen ik beschoten werd” (18/07/2023 - Het Belang van Limburg)

Influencer Angelina Wiley heeft een opmerkelijk statement gedeeld op sociale media. Volgens de dame zou een bodysuit van SKIMS, het shapewear- en kledingmerk van Kim Kardashian, haar leven hebben gered nadat ze begin dit jaar werd beschoten in Kansas. “Het zat zo strak rond mijn lichaam dat het letterlijk ervoor zorgde dat ik niet doodbloedde”, vertelde ze. [naar artikel]


8. Lionel Messi vs. Mickey Mouse: 1-0: voetbaltoerisme is booming business (12/02/2017 - Knack)

Anno 2017 bezoeken Vlaamse voetbalfans net zo vlot Old Trafford als de Freethiel, maar in Engeland wekt hun toerisme stilaan controverse op. En van de weeromstuit maken Britse supporters de oversteek naar het continent. Wat is er aan de hand? [naar artikel]


9. “Ouderwets? Ballonnen zijn booming business” (26/04/2017 - Het Belang van Limburg)

Het lijkt een ouderwets product, maar niets is minder waar. Vanuit het Genkse bedrijf Sempertex Europe worden elk jaar tientallen miljoenen ballonnen verscheept naar feestwinkels en decorateurs. “De ballon is een booming business”, zegt CEO Sofie Vandewyer, die de verkoop van ballonnen voor feesten en evenementen elk jaar ziet stijgen. [naar artikel]


10. BMX = booming business (09/05/2017 - Het Belang van Limburg)

BMX, in België stelt het (nog) niet veel voor, maar tijdens de Olympische Spelen lokte het wel meer kijkers wereldwijd dan de wegkoers. Kortom, vergeet Greg Van Avermaet en Anna van der Breggen, de echte jeugdhelden op twee wielen heten Connor Fields (VS) en Mariana Pajón (Colombia). Hoe lang zullen beleidsverantwoordelijken de BMX-hipsters nog kunnen negeren? Circuit Zolder is alvast met zijn tijd mee. Dit weekend zakt de verzamelde wereldtop namelijk naar Limburg af voor de BMX Supercross World Cup. Die wereldbekermanche is slechts één van de vele grote events die de club van Circuit Zolder de volgende vijf jaar op poten mag zetten. De absolute apotheose wacht in juli 2019, wanneer Zolder voor de tweede keer in vier jaar tijd het strijdtoneel vormt voor het WK BMX. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!