Het Vlaamse Energie en Klimaatagentschap heeft dit jaar al bijna drie keer zoveel gegronde klachten ontvangen over EPC-verslagen. Het aantal boetes voor energiedeskundigen nam ook toe. Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) belooft extra controles en strengere eisen. [naar artikel]
Het Vlaamse Energie en Klimaatagentschap heeft dit jaar al bijna drie keer zoveel gegronde klachten ontvangen over EPC-verslagen. Het aantal boetes voor energiedeskundigen nam ook toe. Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) belooft extra controles en strengere eisen. [naar artikel]
Het Vlaamse Energie en Klimaatagentschap heeft dit jaar al bijna drie keer zoveel gegronde klachten ontvangen over EPC-verslagen. Het aantal boetes voor energiedeskundigen nam ook toe. Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) belooft extra controles en strengere eisen. [naar artikel]
De voorbije weken is het aantal klachten over de klantendienst van Telenet op sociale media gevoelig toegenomen. Meerdere mensen zeggen daardoor al meerdere weken zonder tv of internet gezeten te hebben. Volgens het bedrijf heeft dat onder meer te maken met nieuwe IT-systemen die uitgerold worden en vacatures die moeilijk ingevuld geraken, maar het belooft de problemen van klanten op korte termijn op te lossen. [naar artikel]
De voorbije weken is het aantal klachten over de klantendienst van Telenet op sociale media gevoelig toegenomen. Meerdere mensen zeggen daardoor al meerdere weken zonder tv of internet gezeten te hebben. Volgens het bedrijf heeft dat onder meer te maken met nieuwe IT-systemen die uitgerold worden en vacatures die moeilijk ingevuld geraken, maar het belooft de problemen van klanten op korte termijn op te lossen. [naar artikel]
De Ombudsman van de Verzekeringen heeft vorig jaar 2.327 klachten ontvangen over moeilijk bereikbare verzekeringsbedrijven en tussenpersonen, een derde meer dan het jaar voordien. Dat schrijft ‘De Zondag’. [naar artikel]
De Ombudsman van de Verzekeringen heeft vorig jaar 2.327 klachten ontvangen over moeilijk bereikbare verzekeringsbedrijven en tussenpersonen, een derde meer dan het jaar voordien. Dat schrijft De zondag. [naar artikel]
Meer dan 150.000 geschrapte ritten in acht maanden tijd en maar liefst 16.251 klachten over de stiptheid in negen maanden tijd. De vervoersmaatschappij De Lijn doet het niet goed en de reizigers kunnen er niet mee lachen. Dat er net op dit moment wordt nagedacht over duurdere tickets tijdens de spits, zet politiek kwaad bloed. “Dit is een verrottingsstrategie, en dat op een moment dat we massaal in de file staan,” zegt oppositiepartij SP.A. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.