Opzij Ronaldo en Messi, stickerboeken met historische plaatjes van eigen dorp of stad veroveren de supermarkt. Alleen al in Gent worden volgende maand 30.000 boeken geleverd in 15 winkels. Een winkelier spreekt van een omzetstijging van 15 procent. [naar artikel]
De Belgische Voetbalbond bekijkt vandaag hoe het verder moet met de merchandising rond de Rode Duivels, nu Radja Nainggolan niet geslecteerd is voor het WK in Rusland. Nainggolan staat immers al afgebeeld op onder meer stickers en affiches. Winkelketen Carrefour onderneemt alvast geen stappen. Frisdrankengigant Coca-Cola heeft goed gegokt. [naar artikel]
Wat met de affiches, stickers en andere gadgets waar Radja Nainggolan op staat? [naar artikel]
De straffe dribbelgoal van Noa Lang oogt nog spectaculairder met hippe TRINIX-muziek. En Clinton Mata danst met verve op voetbalnoppen. In België post Club Brugge geregeld toffe korte videoclips op TikTok en ook het EK 2021 ging intussen in zee met het bij de jeugd populaire sociale medium. Waarom ziet de voetbalwereld brood in TikTok? [naar artikel]
In tijden dat klassieke supermarkten kreunen, pompt de nieuwe online supermarkt Crisp wél nog geld in de sector. De Nederlandse speler is razend ambitieus en wil Vlaanderen veroveren op een opvallende manier: met rekken die vaker leeg dan vol zijn, een app die je zin doet krijgen in peren of waar je chat over maïskip, en personeel dat ze weghalen bij Facebook of Spotify. Maken ze kans? Of sneuvelen ze zoals eerdere pogingen om onze winkelkar te vervangen door de bestelwagen? [naar artikel]
Het lichaam van een overleden man in een Braziliaanse supermarkt is afgelopen vrijdag stiekem verborgen onder paraplu’s zodat de supermarkt open kon blijven. De Franse Supermarktketen Carrefour heeft dat woensdag toegegeven nadat klanten van het filiaal in de stad Recife er online schande van hadden gesproken. [naar artikel]
Een man met autisme heeft een supermarkt in Londen aangeklaagd omdat hij er niet binnen mag met zijn kat. Voor hem is die als een hond, zegt hij: uiterst noodzakelijk om zijn aandoening onder controle te houden. [naar artikel]
De "supermarkt van de toekomst" zal er binnen pakweg 15 jaar compleet anders uitzien dan dat we dat nu gewend zijn. Dat stelt Living Tomorrow, een innovatiecentrum in Vilvoorde dat trends voorspelt en onderzoekt. "Het model van nu, met hoge kosten voor supermarktketens, is onhoudbaar", vindt voorzitter Joachim De Vos. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.