Hoe vaak was je je jeans nu eigenlijk best? De CEO van Levi’s, Chip Bergh, getuigde eerder al dat hij zijn exemplaren nog nooit heeft gewassen. En nu komt de bedrijfsleider met een ander, zo mogelijk nog opvallender, onderhoudsvoorschrift. [naar artikel]
Na een overvloed van grungy denim met scheuren, vlekken en gaten is het tijd voor eenvoud. Welkom in het tijdperk van de donkere en classy jeans. Of je nu kiest voor een jurk, vest of broek, deze cleane, praktische en stijlvolle look zal zowel mannen als vrouwen bekoren. Nog een scherpe snit, uitgesproken stiksels of […] [naar artikel]
Argh … twijfel jij ook of je je wel zou wagen aan die volledige denimlook? Breek je je hoofd over of je nu voor Louise, Olivia, of Alexis moet gaan? Weet je niet welke foto’s eerst bekijken op je smartphone? Kiezen is verliezen. Gelukkig zijn er nog zekerheden: safety first met een knap fluohesje, en het hele jaar door liefde. [naar artikel]
Is jouw interieur toe aan een likje verf? Overweeg dan zeker Heart Wood. Dat is een soort grijs met een roze ondertoon en nuances van cacao en paars. Die kleur is door de kleurexperten van Levis uitgeroepen tot de hipste kleur van 2018. Volgens de elf experts zorgt deze kleurschakering voor een instant knus en […] [naar artikel]
Modelabel Liu Jo brengt een duurzame denim collectie op de markt. Het Italiaanse modehuis, dat werd voorgegaan door een heleboel internationale en Belgische merken, zet daarmee zijn eerste stapjes op de ecologische weg. Dat zegt CEO Marco Marchi aan Fasion United. [naar artikel]
Hangen er bij jou ook 10 verschillende jeansbroeken in je kast en kan je het niet laten om bij elke shoppingtrip een nieuw exemplaar aan te [naar artikel]
Tenzij je voor de peperdure designermerken gaat, is jeans best betaalbaar. Bovendien kan je er ja-ren mee verder, dus waarom zou je twijfelen? Als wij je dan ook nog eens vertellen dat twee keer jeans best hip is, doe je beter meteen een dubbeltje. Op deze manier kom je er stijlvol mee weg. [naar artikel]
Jennifer Lopez (49) heeft gisteren in hartje New York een fashion statement gemaakt door op straat te verschijnen in niets meer dan een blouse en... [naar artikel]
Het Spaanse Zara experimenteert met het personaliseren van denim om zijn klanten te behagen. Dat zegt Pablo Isla, CEO van de modeketen, tijdens de presentatie van de jaarresultaten. [naar artikel]
Wat is dit najaar hot, hot, hot volgens fashion queens op sociale media? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.