Het laatste seizoen van Netflixreeks ‘The Crown’ blijkt het meest spraakmakende ooit. Zo is de laatste hype op het internet uit de serie geen mode-item, maar een anticonceptiemiddel. Meer bepaald: condooms mét een smaakje. Maar gynaecologen waarschuwen: “Bij deze mensen geeft dat alleen maar meer problemen.” [naar artikel]
Nog vooraleer de Winterspelen in Pyeongchang (9-25 februari) echt van start gaan, is er al de zekerheid dat er een record zal sneuvelen. Namelijk dat van het aantal uitgedeelde condooms. [naar artikel]
Een deodorant is een beetje als de ware liefde: je eerste vergeet je nooit en de zoektocht naar ‘the one’ verloopt zelden zonder slag of stoot. Dat er zoveel vissen in de deo-zee zijn, helpt natuurlijk niet. Er zijn rollers, balsems, sticks, crèmes en afwasbare exemplaren. Dan hadden we het nog niet over scrubdeo’s of deo’s die verzorgen, kalmeren of zelfs een tintje oplichten. En wat met aluminiumzouten en pH-waardes? Werkt een natuurlijke deo wel even goed? Drie NINA-redactrices gingen op op zoek naar een nieuwe bondgenoot in de strijd tegen de okselvijvers. “‘Natuurlijk’ impliceert niet per definitie dat het beter is.” [naar artikel]
De Jan Rosierschool in Lanaken verbiedt kleuters water met een smaakje te drinken. “Mijn zoontje Jenti (4) vindt kraantjeswater vies”, vertelt mama Wiena Claes. “Daarom geef ik hem suikervrij water met appel- of peersmaak mee. Maar de juf proeft het water en neemt het af als het geen gewoon water is. Gevolg: Jenti drinkt niet genoeg op school en komt thuis met dorst. Dat is niet gezond, zeker niet met dit weer.” [naar artikel]
Het hipste drankje deze zomer? Water met een smaakje. De huisgemaakte variant overspoelt sociale media en in de winkels gaat het vlot over de toonbank. Dat zegt ook Coca-Cola, dat het aromatisch water van Chaudfontaine ontwikkelt. Een volledig labo in Brussel heeft het bedrijf daarvoor, waar wordt onderzocht welke smaak waar zal aanslaan. “Ons water met limoen en munt? Dat werkt niet in Groot-Brittannië”, zegt onderzoekster Nittya De Cock. [naar artikel]
In 'Open kaart' bespreken ancien Lene Kemps en jonkie Femke Vandevelde om de beurt een eetadres. Deze week trok Lene naar Middle Eats in Antwerpen. [naar artikel]
We doen er goed aan om alle voordelen van stoppen met roken als een soort mantra in ons hoofd te herhalen, maar het is niet altijd gemakkelijk om de theorie in praktijk om te zetten! Ben jij een roker of ken je iemand die wil stoppen? Laat hem dan weten dat hij er niet alleen […] Het bericht Een nieuw smaakje om te stoppen met roken ! verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het was het Nederlands consumentenprogramma Keuringsdienst van waarde dat de kat de bel aan bond met de simpele vraag hoe Rambol er steeds in slaagt een perfecte halve walnoot op zijn kaas te leggen. De zoektocht bracht de researchers naar een stel arbeidsters dat met gruwelijke precisie walnoten kraakt... in Roemenië. [naar artikel]
Wat er precies in dat schijfje op uw Big Mac zit, wilt u misschien liever niet weten. Maar ontzeg u het sappige verhaal erachter niet. Michael Keaton gaat van Birdman naar businessman in The Founder. [naar artikel]
Er komt een 'mannelijke' variant van Martini op de markt. Martini Bitter heet het, en het moet mannen tussen de 18 en 34 jaar overtuigen. 'Een merk kan je niet tot in het oneindige rekken.' [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.