Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

“We zitten weer met na-apers”: Quick lanceert wafelburger, maar hier kennen ze het concept al veel langer

17/01/2024 - 08:50
"Fastfoodketen Quick pakt met De Belicatesse uit met een nieuw soort burger in zijn assortiment: de wafelburger. Het klinkt als een gekke combinatie, maar voor wie al eens passeerde bij B-Nut in Brasschaat is zo’n burger niks nieuws. Al sinds 2016 schotelen ze hun klanten de ‘wurger’ voor, een burger geserveerd tussen twee wafels. “We zitten weer met na-apers”, laat de zaak weten op Instagram."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. “We zitten weer met na-apers”: Quick lanceert wafelburger, maar in Brasschaat kennen ze het concept al veel langer (16/01/2024 - Gazet van Antwerpen)

Fastfoodketen Quick pakt met De Belicatesse uit met een nieuw soort burger in zijn assortiment: de wafelburger. Het klinkt als een gekke combinatie, maar voor wie al eens passeerde bij B-Nut in Brasschaat is zo’n burger niks nieuws. Al sinds 2016 schotelen ze hun klanten de ‘wurger’ voor, een burger geserveerd tussen twee wafels. “We zitten weer met na-apers”, laat de zaak weten op Instagram. [naar artikel]


2. “We zitten weer met na-apers”: Quick lanceert wafelburger, maar hier kennen ze het concept al veel langer (17/01/2024 - Het Belang van Limburg)

Fastfoodketen Quick pakt met De Belicatesse uit met een nieuw soort burger in zijn assortiment: de wafelburger. Het klinkt als een gekke combinatie, maar voor wie al eens passeerde bij B-Nut in Brasschaat is zo’n burger niks nieuws. Al sinds 2016 schotelen ze hun klanten de ‘wurger’ voor, een burger geserveerd tussen twee wafels. “We zitten weer met na-apers”, laat de zaak weten op Instagram. [naar artikel]


3. Quick lanceert wafelburger: “Mash-up tussen Belgische smaken” (16/01/2024 - Het Laatste Nieuws)

Belgische fastfoodketen Quick heeft sinds vandaag een nieuwe hamburger op het menu: de ‘Belicatesse’. Een bijzonder culinair product, want deze burger zit niet tussen een broodje, maar tussen twee Luikse wafels. [naar artikel]


4. Kiezen tussen wafels of hamburgers? Niet nodig, hier is de 'wafelburger' (13/04/2018 - Het Belang van Limburg)

Een zelfgemaakte hamburger met chesterkaas tussen een luchtige hartige wafel: chef Sofie Dumont combineert het beste van twee werelden en serveert haar huisgenoten comfort food van de bovenste plank. [naar artikel]


5. Getest en geproefd: de wafelburger van Quick: “Wat moet dit voorstellen?” (18/01/2024 - Het Nieuwsblad)

Is het een wafel? Is het een burger? Het ziet er alleszins gek uit. Maar hoe smaakt de Belicatesse van Quick? Wij trokken de straat op, en vroegen jullie mening. “Wat moet dit voorstellen? Ik ben confused.” [naar artikel]


6. Het meesterbrein achter de nieuwe ‘wafelburger’ bij Quick verklapt hét geheim van een goede burger (19/01/2024 - Het Laatste Nieuws)

De nieuwe burger van Quick gaat over de tongen: een rundsburger tussen twee wafels geperst. Wij zochten en vonden de vrouw die als enige verantwoordelijk is voor het ontwerpen van de ‘speciallekes’ bij Quick. Ze wil haar achternaam en gezicht niet prijsgeven, maar Dorrit deelt wél het geheim voor een perfecte burger met HLN. “Voor deze burger had ik 6 maanden en 60 versies nodig.” [naar artikel]


7. “De wafelburger is 2 euro duurder dan een Giant”: maar is hij ook je geld waard of niet? Dominique Persoone proeft de ‘Belicatesse’ en oordeelt (23/01/2024 - Het Laatste Nieuws)

Vergeet een hamburger tussen een ordinair broodje: Belgische fastfoodketen Quick zet tot 26 maart de ‘Belicatesse’ op het menu: een burger geserveerd tussen twee Luikse wafels. Origineel is het zeker, maar is het ook lekker? HLN trekt met chef Dominique Persoone naar Quick en laat hem zijn onverbloemde oordeel vellen. “Van mij mag het zelfs nog wat decadenter zijn.” [naar artikel]


8. Dries Mertens lanceert nieuw concept: bowlen in pyjama (21/12/2017 - Sporza)

Dries Mertens en zijn ploegmaats van Napoli spelen graag een spelletje bowling. Voor de verjaardag van Jorginho stond er een bijzondere dresscode op de uitnodiging. [naar artikel]


9. H&M lanceert nóg een nieuw concept, gericht op millenials (22/12/2017 - Het Belang van Limburg)

Na Arket en & Other Stories wil het Zweedse modebedrijf H&M nog een nieuw winkelconcept lanceren, deze keer gericht op millenials. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!