De afgelopen dagen kreeg HLN via 4040 tientallen klachten binnen van lezers die klant zijn bij bpost Bank. Na de integratie met BNP Paribas Fortis kunnen klanten plots niet meer aan hun rekening. Wat is er aan de hand? We vroegen uitleg aan woordvoerster Hilde Junius. [naar artikel]
“We waren meer dan veertig jaar klant bij bpost bank. Nooit problemen gehad. Maar sinds de overname van bpost bank door BNP Paribas Fortis kunnen we al zestig dagen niet aan ons pensioen”, getuigen Jan (86) en Rita (72), een Vlaams gepensioneerd koppel dat al drie decennia in de Verenigde Staten woont. Wat is er aan de hand? Kan een bank zomaar je rekening blokkeren? En hoe los je dit op? HLN-consumentenexperte Safia Yachou zoekt het voor hen en jou uit. [naar artikel]
De afgelopen dagen kreeg HLN via 4040 tientallen klachten binnen van lezers die klant zijn bij bpost Bank. Na de integratie met BNP Paribas Fortis kunnen klanten plots niet meer aan hun rekening. Wat is er aan de hand? We vroegen uitleg aan woordvoerster Hilde Junius. [naar artikel]
De afgelopen dagen kreeg HLN via 4040 tientallen klachten binnen van lezers die klant zijn bij bpost Bank. Na de integratie met BNP Paribas Fortis kunnen klanten plots niet meer aan hun rekening. Wat is er aan de hand? We vroegen uitleg aan woordvoerster Hilde Junius. [naar artikel]
11:03 De integratie van Bpost Bank in BNP Paribas Fortis, die sinds maandag een feit is, verloopt niet zonder problemen. Zowel Bpost en BNP Paribas Fortis als de consumentenorganisatie Testaankoop ontvingen... [naar artikel]
Tien dagen na de integratie van Bpost Bank in BNP Paribas Fortis blijven de problemen aanslepen. “We krijgen nog steeds nieuwe klachten binnen”, klinkt het bij TestAankoop. Maar volgens BNP Paribas Fortis neemt het aantal vragen af. [naar artikel]
Door een technisch probleem krijgen sommige klanten van BNP Paribas Fortis de indruk dat betalingen met hun kredietkaart twee keer van hun rekening gaan. Het zou gaan om een probleem bij de weergave van de transactie, niet bij de transactie zelf. De betaling zelf gebeurt maar één keer, maar de klant krijgt het twee keer te zien in zijn overzicht. [naar artikel]
Bij BNP Paribas Fortis heeft zich woensdagvoormiddag een IT-incident voorgedaan. Hierdoor zijn een aantal transacties - zo’n 7 procent van het totale volume- dubbel geboekt, bevestigt woordvoerster Hilde Junius. “We zijn al begonnen met de eerste rechtzettingen. Later vandaag en morgen volgen nog meer rechtzettingen, klanten moeten vooral niets zelf doen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.