Je hebt leuke reclame, je hebt flauwe reclame, en dan heb je ook campagnes die echt helemaal verkeerd zitten. De filmposter van de animatieprent [naar artikel]
01:06 Nu hij afscheid neemt als CEO bij Famous Grey wil de reclamemaker zijn tijd gebruiken om de sector wakker te schudden. Ontbijt met De Tijd. [naar artikel]
In tijden van oorlog is de waarheid het eerste slachtoffer. Laten we dat niet uit het oog verliezen nu de wereld op de rand van een conflict in Oekraïne staat. Mediahistorica Pien van der Hoeven geeft krasse historische voorbeelden. [naar artikel]
Werknemers van bandenfabrikant Goodyear mogen toch kledingstukken dragen met teksten op waarmee de politie wordt gesteund. Kleding met politieke... [naar artikel]
Brussel heeft geen nieuw plan, 'slogans' of 'gadgets' nodig, maar wel agenten. Dat heeft Brussels burgemeester Philippe Close donderdagavond gezegd... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.