Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Sporza

Veel gekletter, maar "de reclame" was "geen PlayStation": de boemerang van UAE in Milaan-Sanremo

17/03/2024 - 10:30
"Ze zouden een bommentapijt uitgooien, maar uiteindelijk liepen ze in hun eigen hinderlaag. UAE nam de finale van Milaan-Sanremo resoluut in handen en werd karig beloond met een 3e plaats van Tadej Pogacar. Was het een daad van overmoed? Een ballonnetje nog voor de eerste wedstrijdkilometer had de concurrentie alvast gewaarschuwd én geprikkeld."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Veel gekletter, maar "de reclame" was "geen PlayStation": de boemerang van UAE in Milaan-Sanremo (17/03/2024 - Sporza)

Ze zouden een bommentapijt uitgooien, maar uiteindelijk liepen ze in hun eigen hinderlaag. UAE nam de finale van Milaan-Sanremo resoluut in handen en werd karig beloond met een 3e plaats van Tadej Pogacar. Was het een daad van overmoed? Een ballonnetje nog voor de eerste wedstrijdkilometer had de concurrentie alvast gewaarschuwd én geprikkeld. [naar artikel]


2. Bestuurders weten niet wat hen overkomt: “Plots gekletter op motorkap, voorruit, zijkant en dak” (09/03/2020 - Het Nieuwsblad)

Zes bestuurders hebben zich dit weekend bij de politie Neteland gemeld nadat ze vrijdagavond kort voor middernacht op de Herenthoutseweg in Herentals werden bekogeld met steentjes. Hun auto’s liepen schade op. [naar artikel]


3. PlayStation 4-controllers werken op PlayStation 5 (maar niet met alle games) (05/08/2020 - Het Laatste Nieuws)

Sony geeft meer details over compatibiliteit tussen accessoires voor de PlayStation 4 en 5. De huidige DualShock 4-controller werkt ook op de... [naar artikel]


4. PlayStation 5 verkoopt beter dan PlayStation 4 in eerste 25 weken (12/05/2021 - Express)

Lees dit artikel: PlayStation 5 verkoopt beter dan PlayStation 4 in eerste 25 weken De PlayStation 5 gaat, ondanks alle achterstand in de levering, vlotter over de toonbank dan de PlayStation 4 in de eerste verkoopsperiode. In Japan alleen werden er al 689.000 exemplaren verkocht. De verkoop van de PlayStation 5 is veel beter dan eerst verwacht. Na de sluimerende opstart en de productieproblemen had men nooit gedacht dat […] Lees dit artikel: PlayStation 5 verkoopt beter dan PlayStation 4 in eerste 25 weken [naar artikel]


5. PlayStation 5-tekort blijft duren, dus maakt Sony meer PlayStation 4's (12/01/2022 - Het Laatste Nieuws)

Sony zal dit jaar nog zo’n miljoen PlayStation 4-consoles produceren. Althans, dat schrijft Bloomberg op basis van gesprekken met anonieme bronnen bij Sony. Dat is opmerkelijk, aangezien de PlayStation 5 al meer dan een jaar uit is. [naar artikel]


6. PlayStation 3-affiches sturen reclame naar gsm (10/04/2019 - De Morgen)

[naar artikel]


7. Gepersonaliseerde reclame evolueert naar reclame die gezichten herkent (26/05/2018 - Knack)

In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]


8. "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" "Choquerende reclame verandert ons gedrag niet" (13/06/2018 - Het Belang van Limburg)

Met beelden van een geënsceneerde treincrash wil Infrabel spoorlopers afschrikken. Maar volgens professor persuasieve communicatie Tim Smits (KULeuven) zal de campagne ons gedrag niet veranderen. Zijn we, 25 jaar nadat Luc Beaucourt de boer opging met zijn gruwelvoordrachten, immuun geworden voor choquerende beelden uit het verkeer? [naar artikel]


9. VRT gaat deontologische code ontwikkelen voor reclame: "Kijken welke reclame nog aanstootgevend kan zijn" (28/06/2018 - VRT NWS)

De VRT gaat een deontologische code ontwikkelen voor reclame. Dat heeft de openbare omroep vandaag afgesproken met Vlaams minister van Media Sven Gatz (Open VLD). De VRT kreeg afgelopen dagen kritiek omdat er reclame te zien was voor online gokken voor en na wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal.  [naar artikel]


10. Raad voor de Reclame: influencers moeten duidelijk aangeven wanneer ze #reclame maken (08/10/2018 - VRT NWS)

Online influencers moeten duidelijk aangeven als ze betaald worden om een product of dienst te promoten. Dat kunnen ze doen door bijvoorbeeld de woorden reclame, advertentie of sponsoring of de hashtags #spon, #adv, #prom of #reclame te vermelden. Dat staat in een reeks aanbevelingen van de Raad voor de Reclame. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!