Demna Gvasalia, creative director bij Balenciaga, is erin geslaagd om het internet op z’n kop te zetten. Hoe? Door een rol doorzichtige plakband uit te roepen tot mode-accessoire en er bovendien een smak geld voor te vragen. [naar artikel]
Zonnebrillen zijn er tegenwoordig in allerlei maten en kleuren. Het is een heus modeaccessoire geworden, en bij sommige beroemdheden valt de zonnebril niet meer wegdenken. Denk maar aan Bono van U2 of Elton John. Maar hoe werkt een zonnebril en wat voor nut heeft die? En hoe belangrijk is de prijs van een zonnebril? Wij zochten het uit. [naar artikel]
Er zijn zo van die dingen waarvan we weten dat we ze regelmatig schoon moeten maken. Denk bijvoorbeeld aan de lakens verversen, de vloer stofzuigen of je onderbroek in de was doen. Maar anderzijds zien we heel wat dingen gewoon over het hoofd omdat we er niet bij stilstaan dat ze vuil zijn. Met als […] Het bericht Dit modeaccessoire is drie keer smeriger dan een toiletbril verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Wat ooit een functioneel accessoire was, is nu al enkele modeseizoenen een heus statement: het vissershoedje. Op alle festivalweides zijn aanhangers ervan weer stevig vertegenwoordigd, en gisteren arriveerde Kat Kerkhofs nog in Turkije met een wit exemplaar op haar hoofd. Maar hoe groeide dat vissershoedje eigenlijk uit tot zo’n passe-partout voor jong en oud? Moderedacteur David Devriendt legt uit. [naar artikel]
De Ierse modeontwerpster Simone Rocha heeft modellen tijdens de Londense modeweek met bijzondere accessoires op de catwalk gestuurd. Ze kregen strikjes en linten in het gelaat of een kapsel waarbij een flinke lok haar het zicht belemmerde. [naar artikel]
Schandaal op London Fashion Week. Een ontwerpster maakte de gedurfde beslissing om haar modellen, waaronder wereldberoemde Irina Shayk, serieus toegetakeld de catwalk op te sturen. De wereld reageert geschokt, omdat dit huiselijk geweld zou romantiseren. Toch zat er een ander idee achter, aldus de designer. En de show bevatte nog méér controversiële elementen. [naar artikel]
Luxemodemerk Balenciaga doet het weer. Na een reclamecampagne met kinderen die heel wat stof deed opwaaien vorig jaar en de lancering van een haarelastiekje met lockersleutelallures enkele weken terug, komt het modehuis opnieuw met een controversieel product. Eentje die je trouwens makkelijk thuis kan kopiëren, want je hebt er enkel een badhanddoek voor nodig. [naar artikel]
Wie echt niet weet wat te doen met haar geld, is bij modehuis Balenciaga al langer aan het juiste adres. Ze verkochten eerder al een peperdure rok... [naar artikel]
Modemerk Balenciaga mag dan wereldberoemd zijn, stijl hebben ze bij de ontwerpafdeling niet. Na de boodschappentas en de Crocs, heeft een nieuw kledingstuk het leven gezien. Voor een goede 1000 euro ben je de ‘trotse’ eigenaar van ‘The T-Shirt Shirt’. Luxemerk Balenciaga haalt wel vaker het nieuws vanwege de bizarre fashion items die ze ontwerpen. […] Het bericht Uh oh. Balenciaga heeft een nieuw kledingstuk uitgebracht verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.