We boeken volop reizen via internet, checken onze vluchten in via apps en zoeken restaurants op basis van online recensies. Maar terwijl technologie ons helpt om makkelijker te reizen, geeft ze ook oplichters nieuwe kansen. Merk je tijdens je digitale zoektocht naar een goede deal een van deze vijf zaken op? Laat je dan vooral niet meeslepen. [naar artikel]
In Nederland gaat de afgelopen dagen het woord ‘vakantiefraude’ lustig over de tongen. De Telegraaf bracht er een verhaal over Nederlandse asielzoekers die op vakantie gaan naar het land dat ze ontvlucht zijn. ‘Zoiets kan in ons land niet gebeuren’, reageert Theo Francken. [naar artikel]
Het meldpunt voor fraude heeft dit jaar al 177 klachten binnengekregen van misnoegde vakantiegangers. Dat zijn er meer dan in heel 2016 samen. [naar artikel]
Hij had commentaar gegeven op een toespraak van een vader van een moslim die in Amerikaanse leger zat en omgekomen is in Irak. [naar artikel]
De beheerder van de Facebookpagina van de Vlaamse Verdedigings Liga heeft gereageerd op de commotie die is ontstaan rond de racistische commentaren op een nieuwsbericht dat hij gedeeld had. [naar artikel]
Nu steeds meer mensen hotels en restaurants via internet opzoeken, vergelijken en boeken, is de online reputatie van horecazaken erg belangrijk. De helft van de ondernemers beseft dan ook dat slechte reacties negatief afstralen op hun zaak. Toch volgt twee derde niet of veel te weinig de commentaren op het internet, meldt NSZ. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.