De Amerikaanse internetkomiek Nigahiga (echte naam Ryan Higa) scoort met zijn nieuwste clip waarin hij reclames voor luchtvaartmaatschappijen op [naar artikel]
Naast de optredens is het elk jaar tijdens de Super Bowl ook uitkijken naar de reclames en trailers die vertoond worden. Bedrijven halen letterlijk alles en iedereen uit de kast om zo origineel mogelijk uit de hoek te komen. Geen wonder, want de hele wereld kijkt mee. [naar artikel]
Facebook zal strenger optreden tegen reclames die racistisch of discriminerend van aard zijn. Die hangen zelfs verwijdering boven het hoofd als ze... [naar artikel]
“In de rubriek ‘De Loftrompet’ brengen we elke week een ode aan een niet-alledaags persoon of voorwerp. Omdat hij/zij/het meer aandacht verdient, omdat niets evident is.” “De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij. Helemaal om zeep, en het laatste oordeel kan niet ver meer zijn.” Zeg nu nog dat Urbanus geen visionair is. In 1974 bezong hij al het einde der tijden. Maar laat het nu net die zeep zijn die de mensheid zal redden. [naar artikel]
Wat is nu beter, vaste zeep of vloeibare douchegel? Vaste zeep! Dat is ouderwets! Klopt: onze badkamers staan vol plastic flessen met doucheschuim... [naar artikel]
Het is in de strijd tegen het coronavirus heel belangrijk dat mensen frequent grondig hun handen wassen met zeep. Waarom dat echt zo belangrijk is en hoe zeep precies werkt, legt wetenschapper Lieven Scheire uit in het filmpje hierboven van ons jeugdjournaal "Karrewiet". [naar artikel]
Lees dit artikel: Waarom is het op horloges in reclames altijd 10 na 10? In reclame voor horloges wijst de tijd nagenoeg altijd tien minuten over tien uur aan. Daarvoor zijn eerder al verschillende verklaringen naar voren geschoven, maar waarschijnlijk gaat het om een psychologisch effect op adverteerders en consumenten. Dat zeggen wetenschappers van de Eberhard Karls-Universiteit Tübingen in Duitsland. Wanneer de wijzers van een horloge het tijdstip van […] Lees dit artikel: Waarom is het op horloges in reclames altijd 10 na 10? [naar artikel]
De vele valpartijen in de eerste rit van de Tour waren het gevolg van de eerste regen in lange tijd rond Nice. Níét van zeep uit de Tourkaravaan. [naar artikel]
Muggen en muggenbeten, we worden er soms meer dan ons lief is door geplaagd. Waarom worden sommige mensen veel geprikt en ontsnappen anderen de dans? Mogelijk heeft zeep daarmee te maken. Onderzoekers hebben vastgesteld dat muggen ons aantrekkelijker vinden als we gewassen zijn met zeep. "We ruiken zowel naar bloem als naar mens. Het zou zoiets zijn als wakker worden en iets ruiken dat tegelijk doet denken aan koffie en muffins". Al maakt de specifieke geur van de zeep wel een groot verschil. [naar artikel]
De zeep komt tegenwoordig ook met een sterretje bij toprestaurants. Mooie flessen, vaak in apothekerstijl, met een duur prijskaartje. “Wij gaan mee met de seizoenen”, zegt chef Peppe Giacomazza. [naar artikel]
KLM heeft met diverse groene claims in reclames consumenten misleid, oordeelt de rechtbank in Amsterdam. De luchtvaartmaatschappij schetste in het verleden volgens de rechters “een te rooskleurig beeld” van de gunstige effecten van bijvoorbeeld bosprojecten en het gebruik van duurzamere vliegtuigbrandstof. [naar artikel]
Niets zo vreselijk als zeep die uitloopt in je bagage, en al helemaal als je op een festivalcamping zit. Met dit trucje, bij zowat alle doppen... [naar artikel]
Socialemediabedrijf Twitter eist van adverteerders dat ze betalen om te worden geverifieerd voordat ze reclames kunnen kopen op het platform. Als ze nu al maandelijks meer dan 1000 dollar (910 euro) uitgeven aan reclames, de prijs van de verificatie, krijgen ze het gouden vinkje voor bedrijven en kunnen ze gewoon door blijven adverteren. [naar artikel]
Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen... [naar artikel]
Facebook zal strenger optreden tegen reclames die racistisch of discriminerend van aard zijn. Die hangen zelfs verwijdering boven het hoofd als ze afkomstig zijn van politici, zo maakte topman Mark Zuckerberg vrijdag bekend. Hij reageerde daarmee op een boycot van adverteerders waarbij zich steeds meer bedrijven aansluiten. [naar artikel]
Uit onderzoek blijkt dat 1 op de 3 Belgen zich schaamt voor hun gebit. Ze dromen van een witte glimlach, iets waar een bleaching kan voor zorgen. Maar hoe pak je dat veilig aan? En hoeveel kost zo'n behandeling? Wij vroegen het aan tandarts Frederik Ardenois: “Hoelang je het effect zal zien, hangt af van verschillende factoren.” [naar artikel]
Naast de optredens is het elk jaar tijdens de Super Bowl ook uitkijken naar de reclames en trailers die vertoond worden. Bedrijven halen letterlijk alles en iedereen uit de kast om zo origineel mogelijk uit de hoek te komen. Geen wonder, want de hele wereld kijkt mee. [naar artikel]
Dat hij Elza nog altijd erg mist. En dat zijn leven om zeep is, zei de 73-jarige Jozef Heyrman gisteren met een krop in de keel. En over De Gelder: 'Als ik hem tegenkom, knijp ik hem dood.' [naar artikel]
18:58 Consumentengoederenmaker Unilever plaatst dit jaar geen reclames meer op de sociale netwerken Facebook, Instagram en Twitter. [naar artikel]
De voorbije dagen hoorden we het al dikwijls: de handen regelmatig wassen met zeep is een uitstekende manier om besmetting met het coronavirus te verkleinen. Studio Brussel-presentator Stijn Vlaeminck deelde op sociale media een duidelijk - en voor één keer een niet-wetenschappelijk - voorbeeld met peper om te demonstreren dat zeep een ‘virus’ op afstand kan houden. “Merci voor de tip”, klinkt het onder meer in de reacties op de video. “Ideaal voor een driejarige.” [naar artikel]
Disney plant binnenkort een opvallende koerswijziging voor hun streamingdienst Disney+. Klanten zullen daarbij de keuze hebben tussen een goedkoper abonnement met reclames, of een duurder abonnement zonder reclames. Deze nieuwe optie zou eind 2022 ingevoerd worden in de Verenigde Staten, met plannen om het in 2023 internationaal uit te breiden. Naast het uitgebreide aanbod, de […] [naar artikel]
Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen vanaf 12 jaar. Op sociale media spreekt de maker van onder meer Magnums en Ola-ijsjes tegen eind dit jaar tieners vanaf 13 jaar aan. [naar artikel]
Een van de belangrijkste richtlijnen in de bestrijding van het Covid-19 is vaak je handen wassen met zeep, maar hoe zoiets simpel een krachtig virus als het coronavirus tegengaan? Deze video legt je dat heel eenvoudig uit. Er zijn twee eenvoudige dingen die je kan doen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan: […] Het bericht VIDEO. Dit filmpje toont waarom je handen wassen met zeep zo belangrijk is verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.