De Amerikaanse internetkomiek Nigahiga (echte naam Ryan Higa) scoort met zijn nieuwste clip waarin hij reclames voor luchtvaartmaatschappijen op [naar artikel]
Zie je op tv een reclame voor zeep, dan brengt de man of vrouw in de hoofdrol ze heel elegant aan. Meer nog: soms wordt een beetje zeep gewoon, samen met wat water, in het gezicht gegooid. Maar de Amerikaanse lifestylesite Hello Giggles, opgericht door actrice Zooey Deschanel, gelooft er niets van dat alles zo vlot verloopt en maakte een meer realistische parodie. [naar artikel]
Naast de optredens is het elk jaar tijdens de Super Bowl ook uitkijken naar de reclames en trailers die vertoond worden. Bedrijven halen letterlijk alles en iedereen uit de kast om zo origineel mogelijk uit de hoek te komen. Geen wonder, want de hele wereld kijkt mee. [naar artikel]
Naast de optredens is het elk jaar tijdens de Super Bowl ook uitkijken naar de reclames en trailers die vertoond worden. Bedrijven halen letterlijk alles en iedereen uit de kast om zo origineel mogelijk uit de hoek te komen. Geen wonder, want de hele wereld kijkt mee. [naar artikel]
Traditiegetrouw zetten bedrijven weer hun beste beentje voor om tijdens het meest bekeken tv-moment van het jaar, de Super Bowl, een goede reclame te maken. Wij zetten de leukste en meest spraakmakende voor u op een rijtje. [naar artikel]
In reclame voor horloges wijst de tijd nagenoeg altijd tien minuten over tien uur aan. Daarvoor zijn eerder al verschillende verklaringen naar voor geschoven, maar moet wellicht gewag worden gemaakt van een psychologisch effect op adverteerders en consumenten. Dat zeggen wetenschappers van de Eberhard Karls Universität Tübingen in Duitsland. Wanneer de wijzers van een horloge […] The post Waarom is het op horloges in reclames altijd 10 na 10? appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.